Menjalankan perniagaan produk kesihatan lelaki dan wanita secara atas talian pada harga yang terbaik. Juga menawarkan program DROPSHIPPING bagi yang berminat memulakan perniagaan atau menambah produk-produk jualan anda. Kami juga pemborong & pengedar aktif untuk produk lain seperti CADAR, TELEKUNG, DINNER SET, PAKAIAN SUKAN, KRAFTANGAN DAN TUPPERWARE.

PREMIUM DIET PLUS FIBRE D'HERBS

Premium Diet Plus Fibre TERMURAH!

Produk pelangsingan TERHEBAT, TERMURAH dan PALING MENDAPAT SAMBUTAN. Ianya juga LAZAT ditambah dengan fiber yang mampu membuatkan perut terasa kenyang. Kini berdiet, anda tak perlu berlapar lagi. Pelbagai testimoni juga oleh pengguna-pengguna yang telah berjaya menurunkan berat badan mereka. Kini giliran anda!!!


Premium Diet Plus Fibre - Kotak terbaharu

Premium Diet Plus Fibre kotak lama.

Kandungan Premium Diet Plus Fibre.
Wheat Fibre, Oat Fibre, Apple Fibre, Physillium Husk, Senna Leaf, Strawberry Extract, Sugar and Apple Flavour  1) Membuang lemak yang tidak diperlukan badan 2) Antioksidan dan menyahtoksik dalam sistem pencernaan 3) Sesuai untuk kegunaan lelaki dan wanita 4) Simpan di tempat yang kering pada suhu bilik 5) Tidak digalakan bagi wanita yang hamil 6) Mengurangkan selera makan dan memberikan rasa kenyang sepanjang hari 7) Membantu mengecilkan lengan, pinggang, punggung dan peha 8) Membantu mengempiskan perut yang buncit

Premium Diet Plus Fibre ini juga boleh diamalkan oleh ibu-ibu yang sedang menyusukan anak. Juga boleh diambil oleh wanita yang dalam period dengan syarat banyakkan minum air ya untuk gantikan air yang hilang daripada tubuh.

Cara Penggunaan Premium Diet Plus Fibre De Herbs :-

  •  Campurkan 1 sachet ke dalam 1/2 cawan air suam & kacau hingga larut. Tambahkan air suam/sejuk, minum segera.
  • Banyakkan minum air kosong.
  •  Ambil 1 x sehari sahaja selepas makan.

15g x 10 sachet
HARGA PASARAN : RM38.90
HARGA KEDAI BESTARI : RM35.00 SEKOTAK
Poslaju -
RM6.00 semenanjung
RM9.00 Sabah / Srwk 

Pakej Premium Diet Plus Fibre :-

3 kotak RM105.00 TERMASUK POSLAJU S'JUNG
RM108.00 Sabah / Sarawak

Untuk borong, hubungi kami. Stok sentiasa ready.

337 comments:

  1. Premium Diet Plus Fibre RM35 termasuk postage ke tidak?

    ReplyDelete
  2. tidak.. Poslaju RM6.00 shj..

    ReplyDelete
  3. agknyee kalo yg belom kahwin ade masalah x kalo ambil? n ia utk 70kg ke atas sje ke? 60 lebih boleh?

    ReplyDelete
  4. belum berkahwin pun boleh ambil.. tak semestinya over weight shj, yg nak maintain pun boleh sbb ia boleh mengawal selera makan yg agak keterlaluan..

    ReplyDelete
  5. x ad kesan sampingan ke ke??

    ReplyDelete
  6. Klik 'BAYARAN' kat atas ya.. atau copy link kat bwh ni..

    http://www.kedaibestari.com/p/pembayaran.html

    ReplyDelete
  7. 1- kalau yg sedang mengandung, leh minum ke air ni???
    2- biasa 1 hari brp peket??

    TQ

    ReplyDelete
  8. Mengandung tak digalakkan minum..

    ReplyDelete
  9. u kat mana ye?i kat puchong..COD boleh?

    ReplyDelete
  10. saya skrg keja kat padang besar,perlis...ada tak stok PREMIUN DIET PLUS kat sini..kalau ada bolih bgi nama kedai tu...atau sms kat saya no 0195484690...tkasih..

    ReplyDelete
  11. maaf ingin bertanye...
    1.macam mana xpastikan/pastikan produk ini original or tiruan?
    2.berape lama utk dapatkan hasil drp penggunaan produk ini?

    ReplyDelete
  12. Maaf saya takde lagi agen di perlis..

    1. Memang agak sukar nak pastikan jika tak biasa melihat kotak yg original dan yg palsu. Mungkin awak boleh terus bertanya sendiri dengan pihak syarikat D'Herb..
    2. Bergantung kepada beberapa perkara seperti metabolisma, hormon, kekerapan mengamalkan dan displin, jenis kegemukan dan kadar senaman..

    ReplyDelete
  13. Saya di putrajaya dan nak beli produk Premium Diet Plus Fibre, kat mana nak beli. Kedai Bestari ni terletak di mana. Sudi jawab.

    ReplyDelete
  14. Dengan cara apa lemak tersebut dibuang? Kalau kita ada makan supliment lain, boleh tak kita guna produk ini. Mgkin ada kesan sampingan?

    ReplyDelete
  15. salam...
    klau kat penang kat mna bleh dpat stok ni???if kat kuantan lak kat mna leh dpat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. klau kt kuantan boleh pegi kat kdai ubat di balok, sya dah beli 3 kotak semalam, kesan dia akn buang lemak melalui pembuangan air besor dan selera mkn sya kurang. ubt ni mmg laku dan laris smpai stok di balok byk pemintaan,biasanya sekotak diet plus fibre ni mmg dh memberi kesan susut pd badan,dan ianya bergntung kpd tbuh bdn seseorg.

      Delete
    2. Betul tu, saya baru makan sekotak dah rase susut dan dah ade yang tegur saya semakin kurus, selain buat perut kita lawas dengan buang air besar.

      Delete
  16. sye kat muar...ade x mane2x kdai yg jual Premium Diet Plus Fibre ni..

    ReplyDelete
  17. saye baru try produk ni...betulla, die cam kawal selere makan kite..badan rase ringan sikit..cume 2 ke 3x pegi toilet la dalam sehari..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy da sminggu lbh minum air ni..mmg bgs la minuman ni..biasenye kitaran haid sy xmenentu,kdg2 2 3 bln skali tau...skrg alhmdulillah kitaran haid normal...

      Delete
    2. Alhamdulillah.. harap produk ni dapat membantu sahabat-sahabat lain di luar sana.. terima kasih atas testimoni yang diberikan ye..

      Delete
    3. hahaha btl tu kadang nak p keje tu susah sikit..asik kerap ke toilet

      Delete
  18. No_RuLe - Bab p toilet tu jgn risau. Tu tandanya dia tengah singkirkan toksin dan merawat dari dalam. Antara simptom2 awal produk2 pelangsingan memang kerap ke tandas.. hehe

    ReplyDelete
  19. saya dah cuba untuk 3 hari... masa 1st day ambik, sy siap mc lagi, x dapat bangun pagi sebab pening kepala sangat. hari kedua sy terpaksa bangun jam 1.42 pagi sebab perut rasa sakit sangat. aduhai... camner ni ek, nk terus kn ke x. hari ni hari ketiga, badan ni x leh makan banyak2 sebab nanti rasa nak muntah... ada sapa2 yang alami seperti sy x? terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahah untuk masa 1 hari ke dua hari x dk mslh,sya cuma masa ke 3 hari jea selera sya kurang trus, mmg elok ubt ni,klau nk diet baek mkn ubt dari fiber, knp?? sbb ubat jns air ni akn meresap ke dlm tbuh badan kite sbb to memudahkan kita trunkn berat badan berbanding ubt pil, ubat jns kapsul ni biasanya lh akn susut diperut shj,tidak secara menyeluruh, jd sya pn sarankan mereka2 dluar sna klau nk diet ambillah ubt yg berasaskn drp fiber....@3!E

      Delete
  20. tingin nk try.....kalo weigth 75kg kn mkn bp paket 1 hari? dan saya skang lam planning untuk hamil leh x saya try produk ni?tapi lum hamil lg la......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 75 mcm berat sya,75 mkn 2 paket lepas trun ke 73 ke bwh bru mkn 1 paket..@3!E

      Delete
  21. salam..
    saya baru dua hari try premium diet ni..xsure la ori ker x.beli kat kb mall.first day ambik,rasa loya2 mcm nk muntah ja..pastu perut meragam..
    second day plak,perut sllu memulas...kerap g tnds,tapi ciritnya x menyakitkan mcm cirit biasa,maybe sbb dia fiber kot...paling saya xley tahan ialah bila kuar darah mcm period la plak..saya mmg ada masalah ngan period ni.kdg2 x period 2 bulan..bila mai plak,smpai dua minggu...saya agak takut...maybe sbb panas..tu yg kuar mcm tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu kadang sy pun kene gak buang air besar kuar darah ni...perit

      Delete
  22. saya dah try...berat pon dah turun...bagi saya x de masalah...pasal buang air besar tu biasa la...2 atau 3 kali sehari...saya juga ada masalah dengan period...alhamdulillah lepas amik product ni tiap2 bulan datang...

    ReplyDelete
  23. salam sis..area kemaman terengganu dew x agen jual product nie?kwn yang syorkan try nie..mn boley saya dapat kan?

    ReplyDelete
  24. hari ni hari ke-7 sy cuba. cuma perut dah tak memulas sangat macam 1st2 dulu. cuma... rasa pening2 jer... ada sesiapa yang ambik dan dah tunjuk result dalam masa berapa lama? sekilo turun dlm 2 hari ke?

    ReplyDelete
  25. salam..mcm nk try jer produk nih...blh ke sekat selera mkn? dlu try mkn jus mate 5..trn skit jer..pas stop mkn..bdn trs naik mencanak2...produk ni sama jgk ke?

    ReplyDelete
  26. ada sesiapa boleh update hasil daripada pengambilan d'herbs premium diet ni tak? terima kasih

    ReplyDelete
  27. siti said...

    alhamdulilah sy bru sja 2 hari minum premium diet nie dia dapat mengawal selera makan sy yang keterlaluan...badan sy pun rasa ringan sahaja..seronok sangat...

    ReplyDelete
  28. Terima kasih Siti... mudah2an produk ni serasi dengan awk dan kesannya akan lebih cepat dilihat.. sebarang pertanyaan atau apa shj berkenaan, boleh email kami ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kite stop minum ni.ad kesan pe2 x?

      Delete
  29. salam,
    sy mkn da 3 kotak..tp npe masih x turun lg berat bdan sy ye??yakin ke pdoruk ni leh dpt turun kan berat bdan dan mengecilkan peha, punggung, dan lengan??

    ReplyDelete
  30. W'salam wbt.. mcm ni. Pertama sekali, kita sendiri perlu yakinkan diri sendiri. Kita juga perlu tau jenis kegemukan kita mcm mana. Ada yg mudah turun naik dan sebaliknya. Apa-apa jua produk yg kita amalkan, apa juga jenama sekalipun bukan jaminan 100% keberkesanannya akan dapat dilihat sekiranya beberapa faktor tidak diambil kira.
    Contohnya:- Jenis pekerjaan, kadar metabolisma, kekerapan senaman ringan, jumlah air dan lain2.

    Sama juga seperti sesetengah produk lain, Premium Diet Plus Fibre ni mampu membuatkan kita rasa kenyang yg menyebabkan pengambilan makanan lain dapat dikurangkan.
    Mungkin kesannya agak lambat pada awak namun tak salah untuk teruskan usaha sementelahan ada rakan2 kita yang lain telah mula menampakkan hasil. Sy doakan awk pun begitu juga. Banyakkan minum air ya..

    Tkasih

    ReplyDelete
  31. waktu bekerja payah jgkla kalo p ke tandas je...dan bila baca perut org sakit mulalah takut nak amik...

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  33. berat sy 67kg...mmg nk sgtttt cuba...dlm sehari brapa sachet yg sy perlukan ya??

    area perlis ada stokis x?

    ReplyDelete
  34. saya dh mkn byk kotak tp still xda perubahan..nape ek??cmna nk wat supaya lbh brksan?

    ReplyDelete
  35. sape duk area utara?berminat dgn premium diet ni??blh hubungi sy..harga dijamin memuaskn..:)

    ReplyDelete
  36. yelah... samalah... sy pn ambik 3 kotak dh, tiada kesan. tambah berat 3kg ader lah... aduhai

    ReplyDelete
  37. saya baru cuba sekotak.. saket powot tu jgn kata la kn mmg saket la... yang tak leh bla nyer kencing bdarah... sowe ilang mungkin sbb sy kurang minm air masak... tp pening tu ade la.. bese la kn nk elok kn... kene la saba sket,....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha.a.. saya pon alami kencing berdarah nape yew.. side efek ke?
      oleh teruskan x?
      b

      Delete
  38. salam.. sblm nie brt sy 69kg..n now dlm msa 2bln jer brt sy skg 52kg..x pcyakn..tp ini knyataanya. mcm2 produk sy gna.tp D'herbs sgt mmuaskn n brkesan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. de wt senaman x? mendadaknyer turun

      Delete
    2. cmne atran mkn...
      cnth nye... sblm n slps mkn bpe jam xleh mkn mknan len...
      blh mkn mknan rngan x...

      Delete
    3. Kepada yang bertanya di atas, aturan makan nya 1 sachet shj selepas makan cthnya makan tengah hari atau malam.. cuba kurangkan sket pengambilan makanan drpd biasa.
      Faktanya, ada org yang mudah turun dan mudah naik, mudah naik dan susah turun dan mcm2 lagi. Bergantung pada jenis kegemukan yang dialami juga, kekerapan senaman, metabolisma badan dan jenis pekerjaan. Tu sbb bleh dgr org turun cepat dgn mendadak..

      Jika boleh kurangkan pengambilan makanan berlemak, berminyak dan makanan ringan dan sebaiknya gantikan dengan buah-buahan..

      Delete
  39. sy nk tanya pengambilan pertama sekotak dah habis dan sekarang nie sy ambik kotak kedua plak...tpi sy mushkil pasai peket dia...kotak pertama sy mkn peket dia kosong n plastik colour kelabu ,dan kotak yg kedua yg sy beli plak plastik putih n ada corak D'herbs....adakah ini pembaharuan?saya x tahu yg mana betoi...mcm mana nk cam yg mana ori @x ori yer?sekadar bertanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kotak ni telah diperbaharui...tp rasa nya masih sama

      Delete
  40. salam.saya bru try premium diet ni utk 2 hr..buat mse ni tkde ape2 perubhan la mungkin sbb bru je lg..but 2 3 kali ke tandas tu ade..tp tu biase la kan.cume sy nk tnye agk2 brape lme utk nmpk kesannya tu.harap2 menjadi la..
    :)

    ReplyDelete
  41. Lagi testimoni baru dapat drpd pelanggan:-

    [Visitor 693621601] x pe...alhamdulilah stlah sy cba produk nie ada perubahan...bdan sy ringan,n perut sy pun mula kempis,lengan,paha pun mengecil...seronok sgt...dsamping tu sy mgamalkan minum air kosong byk n bt senaman ringan...

    ReplyDelete
  42. sy bru mencuba produk ni utk tempoh 6 hari..pening2 x de..cuma membuang je..sy lum timbang ag..tp nafsu mkn tu rasa mcm kurng skit. harap2 ngan produk ni sy leh trun coz dh byk produk sy guna..tp x de kesan..

    ReplyDelete
  43. dah 4 kotak sy cuma, memanglah selera makan sy berkurang, selalu sakit perut, tp perut sy semakin byk selulitnya. kenape ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam..
      Biasanya menurut kajian, punca selulit adalah disebabkan oleh pembakaran lemak. Juga ketidakseimbangan hormon dalam tubuh, tabiat makan juga mungkin pakaian yang dipakai..

      Cara mengatasi, boleh cuba amalkan pengambilan produk2 seperti yg saya nyatakan di bawah:-

      http://www.kedaibestari.com/2011/12/losyen-mustajab-dunia-herbs.html

      http://www.kedaibestari.com/2010/08/pati-halia-atika.html

      http://www.kedaibestari.com/2010/11/body-contour-gel-leesa-formula.html

      Delete
  44. kakak klu sy nk oder 3kotak..
    cas penghantaran mcm mna plk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ely..

      Boleh tahu nak hntr ke mana tu ya.. semenanjung dan borneo charge nya berbeza sedikit..

      Delete
  45. salam.. saya baru beli produk ni tadi dan cadang nak mula esok... tapi risau la pulak... pasal ada yg sampai sakit kepala.. kenapa pulak tu? erm usually produk pelangsingan ni lepas x mkn bdn naik mendadak.. agak agak produk ni macam tu tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumuussalam..

      Biasanya simptom2 awal tu berbeza2 mengikut individu. Kebanyakannya berpunca drpd hormon dan kadar metabolisma badan masing2..
      Itu sebab ada org turun naiknya cepat.. ada yang naik cepat, turunnya lambat dan sebagainya.. Produk hanya membantu. Selebihnya bergantung pada kondisi tubuh masing2, disiplin, kekerapan senaman, jenis pekerjaan dan lain2..

      Delete
  46. salam.. saya baru beli produk ni tadi dan cadang nak mula esok... tapi risau la pulak... pasal ada yg sampai sakit kepala.. kenapa pulak tu? erm usually produk pelangsingan ni lepas x mkn bdn naik mendadak.. agak agak produk ni macam tu tak?

    ReplyDelete
  47. saya dah makn 4 ari.skit prut,memulas dan ke toliet mmg kerp.tpi ia dpt mgwal slera mkan.klu x asyik nk mkn je'pening2 xda lak...

    ReplyDelete
  48. berat sye dalam 58kg je tp rasa cam perut dh buncit kit, arini 1st day cube,cume musykil kit makan produk ni pas makankan? 1kali sehariu kalu sye mkn slps mkn mlm bleh ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. emm area balakong kdai kt ne ye?

      Delete
    2. Boleh juga ambil sebelah malam selepas makan.. minum byk air juga ye..

      Delete
  49. celey dr sabah..
    bagaimana sya mau oder trus dr kakak.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Celey..
      Sila gunakan link ni utk lihat cara order ye..

      http://www.kedaibestari.com/p/pembayaran.html

      Delete
  50. Dherbs ni tak de yang jenis capsul?

    ReplyDelete
  51. Salam...saya dah pun try minum 2 kotak..alhamdulillah saya berjaya turunkan berat badan dari 71kg - 66kg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagaimana corak pemakanan awak? yelaaa loose 5kg? plez share

      Delete
  52. kalu beli 3 kotak dapat harga dskaun x??? pertnyaa serius niee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh diskaun... email sy ya.. kedaibestari@yahoo.com

      Delete
  53. salam...
    sy nk cuba produk ny...
    sy kt puchong..ade x stokis terdekat?? urgent nak ny.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ieda..

      Maaf stokis puchong kami tak pasti.. boleh beli online melalui kedaibestari.com.. mudah dan stok ready.. tkasih

      Delete
  54. azuherie@ymail.com

    Salam Azue.. sy jawab di sini ya memandangkan email asyik rejek shj.. huhu

    Biasanya ni simptom2 awal pengambilan. Dia akan rawat dulu mana2 yg tak betul. Yang keluar semasa buang air besar tu adalah toksin2 yang telah tersumbat selama ni so skang dia lawaskan.. produk pelangsingan atau menurunkan berat badan ni kalo tak kerap buang air kecil dan besar maknanya xde kesan apa jika kita terus amalkan.. Bila sistem pencernaan bagus, lemak2 dan toksin yang bahaya dia akan tendang keluar. Banyakkan minum air utk ganti air2 yang byk keluar tu ya..
    Namun jika terlalu sakit sangat cubalah stop dulu. Tu pun jika langsung tak tahan. Takut nanti menghalang kerja seharian dan mudarat pula. Bila dh rasa ok sket baru sambung semula ya.. InsyaAllah berkesan..
    Jika dh rasa kenyang, tak perlulah makan yang berat2 lagi. Cukur sekadar ambil apa yg perlu utk badan. Cthnya seperti buah, roti, mee atau jika nak mkn nasi pun ambil dlm jumlah yg kurang drpd biasa...

    Tkasih

    ReplyDelete
  55. salam.saya nak tahu,bandar baru bangi ader x agent yang jual premium diet fiber plus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Diana.. Kami di putrajaya.. boleh COD terus dengan kami ya..

      Delete
  56. salam...
    1 - mkn prduk slps mkn tu, mksd nye slps mkn nsi ke atau nsi kne stop trs...
    2 - kte xleh mkn bnde len jgk ke beberapa jam sblm n slps mkn prduk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam.. selepas makan nasi atau makan apa shj. Tak semestinya nak kena stop nasi, cuma kurangkan sedikit kuantitinya drpd biasa..

      Delete
  57. berat saya 83kg.. saya jenis gemuk air.. blh turun x ek berat badan saya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni jenis yang paling mudah dan ketara nampak penurunannya.. boleh cuba produk ni ye..

      Delete
  58. berat badan saya 68kg. saya dah cuba 4 hari berturut-turut. hari pertama memulas perut jam 2 pagi. ah, lepas tu 5 pagi pun memulas lagi... saya tahan jugak. kepala pun pening lalat rasa. saya minum banyak air. sampai lupa makan. dia dapat tahan nafsu makan saya. tu je yg dapat dilihat. tapi tak tahu berapa lama boleh turun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang bagus minum air byk sebab boleh gantikan cecair yang byk keluar semasa perkumuhan namun diet seimbang perlu dititik beratkan juga ya.. setidak2nya makan buah atau air buah..

      Delete
  59. saya ada masalah sembelit,memang payah nak p toilet sehingga seminggu satu kali baru p satu kali.badan pula naik secara mendadak kerana tak p toilet.abang saya belikan dherb premium diet,1st time sya cuba,saya p toilet sampai 8 kali,memang letih tapi badan rasa ringan,toksin semua keluar,tapi hari ke dua dan seterusnya hanya p toilet 2 atau 3 kali.badan pula sudah turun 2 kilo dalam masa 2 minggu.memang memuaskan.bagi mereka yang ada masalah sembilit cubalah dherb premium diet memang berkesan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Susan atas testimoni awak. Harap dapat membantu sedikit sebanyak rakan-rakan yang lain..

      Delete
  60. hari pertama sakit perot..law makan ubat ni ade yg kena gatal2 ke?...sy dh try 2 hari...kate kwn die nk bersihkn drh kotor tu yg gatal2...sy takot lak nk mkn...tolong jwb...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi tidak memudaratkan yg serius, boleh cuba dahulu produk ni. Selalunya masalah setiap orang tak sama. Kesan sakit perut sbb dia nak detoxin badan kita..

      Delete
  61. gatal2 sebab pe ek? boleh sy taw fibre tu ape?...satu bdn gatal sgt2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf.. mungkin awk alergik kepada produk ni.. cuba stop mkn dulu dan lihat kesan gatal tu ada lagi atau terus je jumpa doktor utk ujian lanjut.. Tkasih

      Delete
  62. salam..saya badan kurus tp perut buncit..dh bermcm2 produk cuba tp xberkesan..saya plan nak pregnant (tp belum pregnant lgi) boleh ke saya try produk ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam..
      Boleh.. tapi make sure blom pragnent lagi ya.. takut mengganggu kandungan plak nanti.. Cuba bantu mempercepatkankan dgn menyapu losyen panas dan pakai bersama waist trimmer.. InsyaAllah kadar penurunan akan lebih cepat lagi..

      Delete
  63. dherbs sgt berkesan,,,,,saya dah cube,,trun 1 kg 3 hari minum,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..
      Good to you.. hope produk ni dapat membantu rakan2 yg lain... InsyaAllah

      Delete
  64. salam.....kak saya ingin bertanya produk ini sesuai ke kepada remaja berumur 15 tahun......setelah mengambil produk ini ada ke pantang larang terhadap pemakanan seharian kita.......

    ReplyDelete
  65. hari ni 1st time minum ..apa2 kemungkinan side effect saya akan share di sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila-sila... mudah-mudahan berguna utk rakan2 yang lain..

      Delete
  66. saya dah cube produk ni dah masuk kotak ke 2....saya belum timbang lg berat saya tp..rasanya seluar saya makin longgar ckit...pasal membuang tu jangan cakap la..kadang kluar lendir..tp saya suke produk ni..selera makan pun kurang ckit..harap2 berat badan saya makin turun la..sebb ni pun x lama lagi nak masuk kotak ke 3 dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Teruskan makan ya.. bila dah kurang mkn tu, jgn lupa seimbangkan diet juga ya.. buah2an adalah salah 1 diet yg baik utk badan..

      Delete
  67. dah 4 hari cube produk nih. alhamdulillah. tekak boleh minum air fiber ni because before this da try mcm2 produk fiber. tp air dia xbole msk. tp dgn d'herb fiber premium ni mmg skali minum je. so far, symptom awl tu mmg memerut je la. pening2 xde la plk. tp yg pasti bdn rse sgt ringan. InsyaAllah klu ade perkembangan yg positif.saya akan update lgi.

    ReplyDelete
  68. saya dah mecuba produk ni masuk 3 hari...1st day peroot gua sakit terus berak2...berlendir..satu hari gua minum 2 sacet...masuk hari ketiga ni gua dah tak makan nasi...tapi ok jek...gua punya perut ada nampak susut cikit...pakai suar ada longgar...gua ingat nak terus cuba sampai dapat balik berat masa bujang dulu 65-70Kg...walalalalaaaa hoii

    ReplyDelete
  69. nak tanya..kalau makan pil perancang bole ke cube prouct ni

    ReplyDelete
  70. as slm..sy br ari ni bli&cuba produk ni kul 8.30mlm td sy minum,jd sy nak tanya kpd sesiapa kat sini yg dah cuba produk ni,selang masa brp lama pula ye kita akn merasa penig&sakit perut..

    ReplyDelete
  71. saya bru nk try produk ni...da yg berkesan..tapi da testi yg smpai kncing berdarah cmne lak...sbb pe jadi camtu...anyone can explain it???...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam..
      Bagi kes kencing berdarah tu adalah kes terpencil. Blom pernah ada lagi dpt aduan mslh begini. Mungkin pemeriksaan lanjutan dengan doktor perlu dibuat bagi mengesan apa puncanya. Byk faktor dan salah 1 nya adalah penyakit batu karang..

      Delete
  72. btul..knape xreply lagi for those yg tnye bout kencing bdarah.. plzzz, scary plak rsa...

    ReplyDelete
  73. PRODUK NI PERASA APE YEA??TRINGIN NAK TRY...TP CM NE??

    ReplyDelete
  74. SALAM..KALU UZUR BLH TAK MINUM NI.SOALNYA SY DAH MINUM TD PG 1 PKT DLM KDAAN UZUR.SY X RASA APA2 PUN KESAN CUMA KERAP KENCING SBP MINUM AIR BANYAK...

    ReplyDelete
  75. Salam puan,gastrik saya datang apabila saya meminum premium diet ni.perut saya sakit sangat sehinggakan saya x tahan.sedangkan saya ada makan.mcmana tu puan?

    ReplyDelete
  76. brapa jam selepas minum premium diet nie baru perut memulas ek?? saya nak cuba tapi risau sebab keja saya hari hari kena travelling jauh... please explain..

    ReplyDelete
  77. dia tgk pd jenis perut jgk..sy minum mlm sblm tdo esk pg bgn tido bru memulas dlm membuang...bila mkn lebih sikit pun dia akan buang...sy baru cuba kotak pertama...
    puan siti:rasa dia masam2..

    ReplyDelete
  78. salam. menyusukan anak boleh mengmbil produk ini? anak minum susu badan sepenuhnya. thanks..

    ReplyDelete
  79. Saya pun dah cuba alhamdulillah,pening tak da cuma g toilet je satu lagi saya bukan jenis muka berjerawat tapi lepas makan dalam 4 paket naik jerawat la tapi taklah banyak sangat.nape ye

    ReplyDelete
  80. dia buang toksin kot...

    ReplyDelete
  81. Siapa yang mkn product ini kena minum byk air. Kalau kurang minum air tulah ada jerawat n sakit kepala. Saya dah cuba berat dulu 52 kg skg 48 kg. Nie dah masuk kotak ke 3. Jgn lupa diet jugak n senaman . Senaman 45 minit pun dah cukup. Selamat mencuba ya. .

    ReplyDelete
  82. Siapa yang mkn product ini kena minum byk air. Kalau kurang minum air tulah ada jerawat n sakit kepala. Saya dah cuba berat dulu 52 kg skg 48 kg. Nie dah masuk kotak ke 3. Jgn lupa diet jugak n senaman . Senaman 45 minit pun dah cukup. Selamat mencuba ya. .

    ReplyDelete
  83. Siapa yang mkn product ini kena minum byk air. Kalau kurang minum air tulah ada jerawat n sakit kepala. Saya dah cuba berat dulu 52 kg skg 48 kg. Nie dah masuk kotak ke 3. Jgn lupa diet jugak n senaman . Senaman 45 minit pun dah cukup. Selamat mencuba ya. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betul Nia kata tu.. Tkasih krn berkongsi testimoni :)

      Delete
  84. hai sy aini..sy dah abis kotak pertama dan baru msk kotak ke2...x timbang lg berat..tapi sy pakai bj sblm ni saiz 48..bru2 ni sy ada order baju tersilap order saiz 46..tp leh muat...bentuk badan pun nmpk gitu...yg bestnye mcik husband tegur badan nmpk susut..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good for u Aini.. tumpang gembira dengar Premium Diet berkesan kepada awak.. Teruskan utk mendapat bentuk tubuh idaman ye..

      Delete
  85. sy dekat putrajaya..kt mne bleh dptkn premium diet nie ea??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hubungi saya utk dapatkan stok terus ya..

      Delete
  86. 1st day makan... Perut memulas teruk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simptom biasa Premium Diet detoxin tubuh kita.. bykkan minum air ya untuk ganti semula cecair yang hilang tu..

      Delete
  87. salam .. saya tringin nk try produk ini .. sbb tgk pada suma komen2 amai yg bejaya .. tpi saya tkut kalo try berat xtrun .. saya ada try herbalife .. trun 2kg je .. pastu dh xtrun .. nafsu mkan makin menjadi2 plak .. dh la mahal .. haish .. hope sgt kalo minum produk ney dpt trunkan berat bdan .. :(

    ReplyDelete
  88. Salam, saya tgh mcuba produk ni... Masuk kotak yg kedua... Pening2 xde plk tp masa 3 hari pertama perut rasa mcm nk bsalin.... Hahahahhahah, memulas2 smp bila g mana2 sggp suruh hubby u turn balik smula rumah.... Now ni memulas dia dh mcm biasa... Ambik 2 sachet 1 ari, biasanya saya sendawa, atas bawah hokeh!!... Insyaallah akan update apa yg jadi sterusnya... Kwang kwang kwang...

    ReplyDelete
  89. salam. saya menyusukan anak. boleh ke saya ambil premium diet ni

    ReplyDelete
  90. salam..17/3/12 adalah hari pertama saya guna produk ni....mkan kul 10 pg, jam 10.30 pg tu jugak die dh memulas...so hari ke 2 sy xambil....tp kesan sakit perut ada sikit2 je lg smpai malm hari ke-2..yang paling saya takut, adakah die akan selalu mcm tu atau untuk hari pertama dan kedua? ini kerana saya takut ia akan memberi gangguan terutama sekali apabila saya mengajar pelajar....takut ter'puffff' dpn students...huhuhu....tolong bg motivasi pd saya...sebab baru sachet pertama sy dh give up sbb kesan sakit perut melampau.....saya buntu, dh la beli sampai 3 kotak...mcm mane nih..

    ReplyDelete
  91. ada apa2 side effect x kalau kita tiba2 berhenti drpd ambil supplement nie selepas kita dapat berat badan yang kita nak?

    ReplyDelete
  92. salam..lilyan..bgusnyer awk mkn sekejap je trus rase perut memulas..saye lain plak..sye mnum mlm..pg esk bru rase memulas...saye nk tnye kpd siapa2 yg sudi mnjawab..sye mambil 2 sachet sehari...sye hnye mmbuang 2 sahaja dalam sehari..tp sye x rase perut memulas dgn teruk..cme memulas sikit sahaja..sye nk tnyer..adkah produk ini tidak brkesan keatas sye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. same la..i mkn 1st time x de pon skit2 perut mcm org lain.. just membuang mcm biase la..

      Delete
  93. Baru 1st day minum ni......harap2 bjaya.

    ReplyDelete
  94. puan, tolong jawab bagi yg meyusukan anak macamane ye?saya juga menyusukan anak dan baru habis pantang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun habis berpantang dan menyusu baby sepenuhnye..tapi saya minum saja fiber ni,..ada baca kat kotak tu ibu yang menyusu,boleh minum,..tak sure jugak....bagilah nasihat puan,...

      Delete
  95. aini: hai sy kembali utk bg tesmoni..nk tau pd kotak ke2 tggl lg 3paket sy p la timbang btapa seronoknye turun 2kg..=) perut mmg memulas2..tp dah buang lega..berat sy 75kg ke ats tp sy mkn 1 sachet sehari..bajet2..huhu..tp membuang 2-3x sehari...dia akan kuar lendir2 n bminyak...skrg selulit pd bwh ketiak dah bkurang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ke? Terujanye dgr..mcm nk try tp cam takut gak coz dlu penah try jus mate 5, mate 5 plus2..eeeee tp turun sikit je..pastu give up..now nk kwin end of dis year.so tgh brusha nk turunkn berat badan..skrg berat 78kg, agk2 bkesan x ek..... :'(

      Delete
    2. Betul ke? Terujanye dgr..mcm nk try tp cam takut gak coz dlu penah try jus mate 5, mate 5 plus2..eeeee tp turun sikit je..pastu give up..now nk kwin end of dis year.so tgh brusha nk turunkn berat badan..skrg berat 78kg, agk2 bkesan x ek..... :'(

      Delete
  96. mia: salam..sy br cuba produk premium diet..hope berjaya ke atas dr sy kerna..proses yg sy alami sama seperti org lain..kerap g toilet apabila perut memulas ..mengeluarkan cairan seperti minyak..dan lendir..adakah 2 tanda awl@akn terusanselagi truskan mengambil premium diet...

    ReplyDelete
  97. aini: taniah cik mia..sama2 kte mguruskan badan =) untuk kesihatan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer sama..tp sy dah mimum kotk ke 2,perubhanm buang wktu siang bkn di waktu tgh mlm ada kah normal...

      Delete
  98. boleh tak minum masa dalam waktu haid?

    ReplyDelete
  99. Salam..saya baru amalkan pengambilan D'Herbs ni sekotak, dan rase perubahannya, lemak kat perut hilang, perut dah x buncit lagi, peha dah rasa kecil,coz seluar yang ketat dah boleh pakai badan pon rasa ringan je..dan yang paling best dah ada yang tegur saya semakin kurus, D'herbs memang berkesan sebab buat saya nak buang air besar 2-3 kali sehari, dan ini produk kurus yang paling berkesan yang penah saya cuba. bagi yang nak dapatkan boleh la pergi ke Jalan Masjid India..saya beli kat sana dengan harga RM35.00 je..so..sape2 yang nak kurus, silalah amalkan D'herbs ni,memang terbaik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak mkn produk ni, diet seharian awak camane ek? sy br minum 2 peket...tq..

      Delete
    2. haah...nk tnyer mcm mne diet seharian ea...

      Delete
  100. salam akk..berat sy 84KG.. berapa sacket yg ptut sy ambl dlm sehari? wktu bila?..bleh ker sya mkn dherb ni sebelum mkn..mean seawal pagi dan sebelum tdur?kerana ssh nk mkn di pejabat..dan wktu mlm sy kurang makan berat...

    ReplyDelete
  101. salam,nk tnye ade x jual produk ni kat muar??

    ReplyDelete
  102. salam..ari ni ari ke-4 st try D'Herbs..hari 1 minum mmg smpi 7x pegi toilet..ari ke-2 4x...ari ke-3 4x...tp mmg nampak kesan kat perut tu dah kurang buncit sikit..badan pun rasa ringan...tp nak tanya..berapa lama akan sakit perut memulas n pegi toilet 3x or 4x sehari ?..adakah hanya untuk beberapa hari atau selama tempoh yg kita nak ambil?sbb selalu memulas di antara jam 2 pagi smpi 6.30 pagi(x cukup tdo jadinya)...huhuhu...mohon bantu...

    ReplyDelete
  103. Macam berminat je dengan produk nie...saya dah cuba max 5 tapi berat badan turun sikti je...pembuangan najis kurang agak kurang lawas..3 ke 4 ari baru bole membuang...masalahye sekarang saya ade darah tinggi..bole ke cuba produk nie? tolong reply plz....

    ReplyDelete
  104. Salam, ari ni beli d,herb lepas makan tengahari tadi terus ambil 1 sachet ambil siang coz kalau memulas pun dah balik rumah bukan kat kerja. dah 3 jam ambil belum ada simptom nak membuang....
    moga -moga d'herb boleh membantu menurunkan berat badan

    ReplyDelete
  105. Hari ke8 amek dherbs...alhmdllh, lemak kat perut nmpaknya smakin brkurangan tp sy blm timbg berat bdn lg.....tinggal lg 2sachet dn sy akn bli utk kotak ke2.....

    ReplyDelete
  106. salam..sy nak tanya apa beza antara produk ni dgn D'herbs Healthy and Marketing tu.sebab mana2 kedai sy pergi semuanya jual D'herbs Healthy and Marketing.adekah ianya sama atau tidak?

    -SS

    ReplyDelete
  107. Sy rs mcm nk cube produk ni..sbb berat skrg 87kg lps b'salin..b4 b'salin berat 60kg je..huhu..jd nk th mcm mn nk dptkn produk ni?sy tggl di area ampang..

    ReplyDelete
  108. salam..sy nk tau..misal kata sy try fiber nie ada efek x pd ank yg masih menyusu bdn (umur 1thn lebih)....

    ReplyDelete
  109. mohon jawapan daripada pihak puan berkenaan menyusukan anak tu. saya berminat nak ambil dan menyusukan anak sepenuhnya. harap dapat bantu.

    ReplyDelete
  110. saya baru beli thari td di giant shah alam..mlm ni akan mula mencuba...akan update kemudian...harap berkesan untuk saya

    ReplyDelete
  111. assalam..roduk ni boleh x if nak kecil kan peha & punggung? sy buntu mncari produk yg bole mngecilkan peha & punggung sy..kwn2 asyik tertawa kan sy kerana bntuk bdn sy sprti buah pear..

    ReplyDelete
  112. Sebelum ni saya pernah menggunakan Jus M, tapi kena gastrik. Alhamdulillah dah masuk kotak yang kedua, berat saya turun dari 68.7 kepada 66.7 tanpa ada gangguan gastrik. Cubalah...produk ini memang berkesan.

    ReplyDelete
  113. hari ke 3 ambil d'herbs...timbang tadi turun 2 kg dari 72 kg ke 70 kg :)..makan macam biasa ..harap akan dapat turunkan lagi lemak2 di badan ni...akan update kemudian..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow..blh x share diet seharian mcm mne..

      Delete
  114. 3 hari yang pertama tu saya makan cam biasa..but selera makan mmg kurang skit la..kalau tak dulu balon semua tak boleh kontrol..dulu saya suka makan tengah malam..lepas ambil d'herbs premium tabiat tu dah tak de...ini mungkin menyumbangkan kepada pengurangan berat badan saya yang agak drastik ...hari ini saya akan mula berdiet..plan nak lebihkan buah2an dalam masa seminggu ni...n nasik saya cuba elakkan..akan update kemudian

    ReplyDelete
  115. Salam...saya makan dah 4 hari..berak dalam satu hari 5 6 kalijugak.prening kepala takda la pulak..alhamdulilah badan terasa ringan..perut pon rasa kurang buncit.berak pon lawas..tp tktaula dah nampak kurus ke belum.hehe

    ReplyDelete
  116. agak2 kalp saye order hari ny...bile bleh dapat...

    ReplyDelete
  117. salam puan..
    saya dah minum masuk kotak kedua..dah habis pun tp blm beli kotak ke 3..pembuangan memang ok tp maslahnya berat sama gak xde perubahan..tu yang sya risau...tp sy rasa saya ni jenis gemuk daging..memang susah untuk turun berat badan...minta pandangan puan..

    ReplyDelete
  118. saya pun minum masuk kotak kedua.. antara tips yg saya dengar dan praktikkan ialah minum air kosong tiap hari. Tidak segelas pun air manis. Air nescafe ker, sirap ke, teh ais ker.. itu sminggu skali jer. Sebenarnya air manis menggemukkan kita walaupun nmpak segelas jer. Walaupun makan kurang tp minum air milo atau air bergula, fail. terus menyerap ke lemak. berat mmg tak turun. So, cuba ubah perminuman kepada air kosong jer selepas makan. Makan mcm biasa pun takper sbb kita ada dherbs utk flush kluar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo yeke....air manis pun boleh jadi gemuk ye?...sy biasanya sarapan dengan air manis( milo,teh 0)..sy nk try la kurangkan air manis..

      Delete
  119. Salam semua..

    Ramai yg tanya Premium Diet ni bleh ambil waktu period dan juga kepada ibu-ibu yang menyusukan..

    So, jawapannya boleh dengan syarat bykkan minum air.. ini jangan lupa ya..

    ReplyDelete
  120. selamat ker minum nih....risau tgk produk sendayu tinggi semalam...

    ReplyDelete
  121. Blh bgtau ia jenis serat buah @ susu.klu kite dah dpt brt idea nnt & kite bhnt minum,adakah brt akn naik sml....?

    ReplyDelete
  122. Boleh tak puan jelaskn minum air banyak tu brapa liter sebenarnya...tq

    ReplyDelete
  123. saya nak order untuk 3 kotak.mcmanan untuk hubungi puan?

    ReplyDelete
  124. salam.saya dah cuba,masuk hari ke3..xde sakit kepala cuma 2, 3 kali ke tandas..berat bawah 75 tapi saya makan 2 paket,,boleh kee...

    ReplyDelete
  125. saya makan dengan suplment lain..boleh kee

    ReplyDelete
  126. saye start mnum 16/4/12 dgn brt 80kg...arini 24/4/12 brt sy 75kg alhamdulillah...somi pon ikot amalkn..dia ckp knp rs kyg je xrs nk mkn...hehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bestnyer...cptnyer turun..mesti berat air/angin ni..jelesnyer saya..berat sy 65 dari kotak pertama sampaila kotak ke3...xturun2...kdg2 jadi give up gak sbb beli mhl2 tp xde perubahan w'pun pemakanan sy dah kurang cikit..tp klu xmkn ubt pun memang sy ni jenis susah turun berat badan..

      Delete
    2. itula awl2 trn cpt...ni dh lm xde lak pnurunan...so tgula sbln nt..

      Delete
  127. salam puan..
    berat saya 65 kg..sy start minum 27/3/12..skang masuk kotak ketiga..pg td timbang baru trn 1kg..adakah saya berpotensi utk trn lg sbb sy ni badan jenis gemuk daging..dh mcm2 produk sy cuba..sy hrp produk ni boleh menggembirakan sy..

    ReplyDelete
  128. saye makan da 3 kotak..baru turun 2kilo...mungkin saya jenis gemuk daging..2 yang lambat sikit penurunan..hehe

    ReplyDelete
  129. berat saya dalam 115..sgt gemuk kan??/tapi saya berangka besar tu yg tambah lagi berat kot..ley tanya x,macam mana cara yg selamat bila saya amik produk ni n nak make sure saya dapat turun berat badan dengan cepat..heheh...kalo boleh nak pergi konvo pakai kebaya..hehehehe

    ReplyDelete
  130. salam. saya dapat beli dari stokis jamu du Alam Jaya semalam dgn harga RM60.00 untuk 2 kotak (kalau beli 1 RM35.00). Betul ker?

    ReplyDelete
  131. Salam....saya baru 4 hari mengamalkan dherb diet ni semenjak hari selasa lepas sehingga hari Jumaat ni. Saya mengambilnya selepas makan malam. Selepas 12 jam makan, baru dapat pergi toilet. Pergi pun 2 kali je sehari. Semenjak 4 hari mengamalkan dherbs ni, saya dapati selalu rasa loya, rasa nak muntah, tekak berasa panas dan perut pun rasa panas dan tidak selesa. Yang peliknya, selera makan bertambah dari biasa. Saya ingat selepas makan ni dapat mengurangkan selera, rupanya tak, selalu rasa lapar. Tak tau la mengapa. Semalam saya ambil pukul 10malam dan sampai sekarang dah pukul 12tgh, masih belum pergi toilet lagi, perut pulak tak rasa sakit seperti biasa. Ade sesapa yang mengalami nasib yang sama dengan saya? Saya cuma nak buang 3 kilo je. Tinggi saya 165cm dan berat saya sekarang ni 58kilo, sepatutnya 55kilo. Cuma baju je sekarang dah ketat, tu yang risau tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam,saya baru minum D'Herbs ni 2x.rasa mcm ok je sbb 1hari msti buang 3x.badan trasa ringan sgt.kenyang sepanjang hari.

      Delete
  132. Salam..Boleh ke kalau minum D'Herbs ni,bila haus kita minum ais?

    ReplyDelete
  133. Salam, saya baru lepas bersalin (c-section), berat 67kg
    1. ada darah tinggi dan buasir dan sakit lutut
    2. tgh ambil herbalife (dpt turun 3 kg dlm 3 minggu)
    boleh ker saya ambil produk ni sebab saya perlu turun hingga 55kg?

    ReplyDelete
  134. salam..smlm saya timbang..trun lagi 2 kilo...haritu da turun 2 kilo..walaupun lambat...x ape asalkan turun jugak...sekarang da tggl 75 dari 79...

    ReplyDelete
  135. salam. sya bruk cuba produk ni 1.05.2012, berat badan 61kg tinggi 5.2, sya amal produk ni wktu mlm saja, p awal pagi sya berak biasa ja, dlm kol 7.45am sya lawas lagi, perut mragam ja, sya ambil produk ni waktu mlm sblm tdo, awal pagi sya ambil jamu, sya ni kurang lawas dn period xtratur, 2,3 bln bruk period.

    ReplyDelete
  136. sya nak tau,sya bru ja pertama mcuba produk ni, produk ni panas ka? sya ambil hri pertama, wktu mlm ja dn wktu pagi sya ada berak biasa n perut meragam, mlm ke 2 sya tk ambil produk ni sbb prut msh mragam, klo berak pn berak air, badan sya perut pn tdk buncit, badn pn tdk juga gemok sangat, badan sya cuma tambam, sya mmg suka mcuba produk mcm ni sbb sya kurang lawas, kencing ok ja, kentut ok, cuma mslh lawas ja. perut pn rasa panas, kenapa ya?

    ReplyDelete
  137. cam mane nak order ye..berapa hari boleh sampai?ada stokis sekitar kl tak?

    ReplyDelete
  138. yakin ke produk ni berkesan ? dlu amek jus mate 5.. turun 8 kg , dr 58.. ps2 da stop amek..naek balik berat 55 jd.. tnggi sye 153.. ingat na sampai 45kg je..sure ke produk ni bole tron..teringin plak na try..

    ReplyDelete
  139. sy mcm bminat kt produk nie...br 1st time nk cuba..igt nk order 3 kotak? klo order online cne ehh? kalo 3 kotak tu klo nk diskaun blh x? brape eh totally kalo 3 kotak tmsok postage skali? tmsok kalau blh diskaun skali..hehe..

    ReplyDelete
  140. berat saya 80kg..berapa pekat kena guna...

    ReplyDelete
  141. saya dh makan 9 kotak tp msih x trun berat sampai sekarang.memg ms pas makan jd berak2.tp berat tetap x trun.sdgkan sy dh x makan nasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tudia 9 kotak xturun.. kena exercise sikit.. jaga kalori wlaupun xmakan nasi.. sy makan baru 2 kotak turun 9kg dlm masa 2 bulan tapi buat le exercise 3 kali seminggu... (lompat setempat spt main skipping) 30 minit sambil tgk TV haha.. Skrg dah stop minum dherb mantain exercise je pun berat still turun.. guna penimbang berat digital timbang seminggu sekali..

      Delete
  142. berat saya 70kg tinggi150.mmg gemuk.setakat ni sy ambk dh banyak kotak.tp berat x trun jgk.berak2 ada la.sy dh kurangkan mkn.just mkn bihun sup je.ngn sayurn buah.n dh minum byak air.tp berat x trun.knp ye..mohon nasihat

    ReplyDelete
  143. berat saya 80kg..berapa pekat saya kena makan..tolong jawab ye..thank

    ReplyDelete
  144. salam, tdi saya blh PD 2 Kotak n blm start lgi, berat saya 95 kg agak besar jgk n suggestion brpa kotak perlu utk trn pda 80 kg ? klu gna dgn product lain boleh ke spt laxsing, teh org kg n jamu2.

    ReplyDelete
  145. Salam, baru aje beli 1 kotak kat puchong prima. Esok baru nak mkn. Harap2 dpt turun dr 61 kg ke 54 kg (berat ideal)..........

    ReplyDelete
  146. salam...sy br je beli 3kotak..br cuba 2 peket...so far buat mase nie...juz "mbuang" 2,3 kali jelaa...ermm nt da abes skotak..sy update if ade ape2 perubahan.

    ReplyDelete

ORDER FORM

STATUS CUSTOMER
NAME
ADDRESS
CONTACT NUMBER
EMAIL ADDRESS
ITEM ORDER & QUANTITY
PAYMENT TO
PAYMENT VIA

Create a web form here

REVIEW ISTIMEWA BERSAMA ' FOOT DETOX PATCH ORIGINAL'

Foot Detox Patch

Kedaibestari.com merupakan pengimport DETOX FOOT PATCH jenama JUNZHIGONG atau dikenali sebagai JUN GONG.
FOOT DETOX PATCH
FOOT DETOX PATCH - BYE BYE TO TOXIN
detox patch
Menawarkan harga runcit, borong dan juga pre-order pada harga yang amat murah dan kompetatif di pasaran. Kami juga ada menjual pelbagai jenis produk berjenama JUN GONG yang lain..

NOW, EVERYONE CAN BUY!!

HATI-HATI DENGAN PRODUK PALSU YANG MENGGUNAKAN NAMA JUN GONG!!!!!
KINI TELAH MEREBAK DI PASARAN MALAYSIA BERJUTA-JUTA KEPING SEBULAN..!!!
DETOX FOOT PATCH


Untuk lebih detail, sila klik pada gambar.
Photobucket

BACKLINKS

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Free SEO Tools

Qaira Tsamaratulqolbi
My Ping in TotalPing.com
Blogged.my
Ping your blog, website, or RSS feed for Free
http://feeds.feedburner.com/KedaiBestari"