Menjalankan perniagaan produk kesihatan lelaki dan wanita secara atas talian pada harga yang terbaik. Juga menawarkan program DROPSHIPPING bagi yang berminat memulakan perniagaan atau menambah produk-produk jualan anda. Kami juga pemborong & pengedar aktif untuk produk lain seperti CADAR, TELEKUNG, DINNER SET, PAKAIAN SUKAN, KRAFTANGAN DAN TUPPERWARE.

CAPPUCCINO COLLAGEN NURBEAUTYLINE


Mengabungkan citarasa mewah cappuccino dengan marin kolagen, khusus untuk mereka yang gemarkan rasa kopi sebenar sambil menikmati khasiat kolagen supaya kelihatan muda dan berseri. Produk bermutu yang mengabungkan kopi capucino dan marin kolagen memberikan penguna rasa kopi sebenar sambil menikmati khasiat marin kolagen.


Antara keistimewaan mengamalkan produk ini ialah membantu mengatasi masalah kulit seperti kulit kusam, kulit kering, kulit tidak sekata, garis-garis halus, berparut dan sebagainya, mendapatkan rambut yang cantik dan kuat, kuku yang kuat dan sihat, Capucino collagen juga boleh membantu mengatasi masalah tumit pecah. Cappucino Collagen boleh diambil oleh wanita dan lelaki. Produk ini boleh diamalkan sekali atau dua kali sehari. Para penguna disarankan meminum air kosong secukupnya.

Cara hidangan: Tuangkan satu paket Cappuccino Collagen ke dalam secawan air panas, kacau dan minum.

Saranan: 2 paket sehari (sekali sebelum sarapan dan sekali sebelum tidur).

2 comments:

  1. kawan2 aku nak tanye sesiapa yang pernah mencuba product slimming nie...adakah jd mcm aku..lepas makan slimming fibre nie aku sakit perut nak membuang hari pertama je,hari kedua tak de ape2 effect ngantuk dan lapar lg adelah......adakah tue kesan sampingan

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun mcm tu gak, hari pertama makan sakit perut,hari kedua belah malam aku buang air besar,hari ketiga tak rase ape2, tapi aku sering sakit kepala tambah jerawat kat hidung,aku minum air suam byk...

      Delete

ORDER FORM

STATUS CUSTOMER
NAME
ADDRESS
CONTACT NUMBER
EMAIL ADDRESS
ITEM ORDER & QUANTITY
PAYMENT TO
PAYMENT VIA

Create a web form here

REVIEW ISTIMEWA BERSAMA ' FOOT DETOX PATCH ORIGINAL'

Foot Detox Patch

Kedaibestari.com merupakan pengimport DETOX FOOT PATCH jenama JUNZHIGONG atau dikenali sebagai JUN GONG.
FOOT DETOX PATCH
FOOT DETOX PATCH - BYE BYE TO TOXIN
detox patch
Menawarkan harga runcit, borong dan juga pre-order pada harga yang amat murah dan kompetatif di pasaran. Kami juga ada menjual pelbagai jenis produk berjenama JUN GONG yang lain..

NOW, EVERYONE CAN BUY!!

HATI-HATI DENGAN PRODUK PALSU YANG MENGGUNAKAN NAMA JUN GONG!!!!!
KINI TELAH MEREBAK DI PASARAN MALAYSIA BERJUTA-JUTA KEPING SEBULAN..!!!
DETOX FOOT PATCH


Untuk lebih detail, sila klik pada gambar.
Photobucket

BACKLINKS

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Free SEO Tools

Qaira Tsamaratulqolbi
My Ping in TotalPing.com
Blogged.my
Ping your blog, website, or RSS feed for Free
http://feeds.feedburner.com/KedaiBestari"