Menjalankan perniagaan produk kesihatan lelaki dan wanita secara atas talian pada harga yang terbaik. Juga menawarkan program DROPSHIPPING bagi yang berminat memulakan perniagaan atau menambah produk-produk jualan anda. Kami juga pemborong & pengedar aktif untuk produk lain seperti CADAR, TELEKUNG, DINNER SET, PAKAIAN SUKAN, KRAFTANGAN DAN TUPPERWARE.

PHEROLINE - WOMEN- Menyerlahkan Daya Memikat Anda


HANYA RM59.90 SAHAJA
POS LAJU RM6 (semenanjung)
RM9(sabah/sarawak)

Fragrance Oil
* Pherolin membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
* Lelaki akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari.
* Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
* Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
* Anda akan dapat lebih senyuman dari lelaki.
* Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
* Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
* Bila lelaki bau sahaja buatkan hati tertanya-tanya,bau apakah ini..hemm..
* DIJAMIN BERKESAN.

Kesan keatas setiap individu adalah berbeza.Pherolins di cipta secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina.Produk Pherolins di formula di USA.Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan.Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.

Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

Sekarang telah ditemui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini sebenarnya dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.

Kajian menunjukkan lelaki memilih wanita yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih wanita yang mereka rasakan ada sifat kewanitaan yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones daripada Pherolins, anda boleh membuat mana-mana lelaki merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.

Pherolins mengandungi pheromone manusia tulen jenis (5-Alpha-Androst-16-En-3-One), + copulin yang akan membuat mana-mana lelaki yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Lelaki akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Pherolins.

Pherolins bukan pheromone yang berasal dari haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik lelaki dan membuatkan mereka inginkan perhatian dari wanita. Kami menjamin 100% penggunaan Pherolins akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan anda!

Pherolins pasti akan mengubah hidup anda dan di-jamin.


Apa itu Pherolins?

Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum.

Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu mengeratkan lagi perhubungan & keintiman anda berdua. Suasana akan lebih tenang & ceria apabila anda berada di dalam lingkungan aura wangian Pherolins.

Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka.

Pherolins mengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki.


Bagaimana Pheromones Memikat Perhatian Lelaki?

Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat lelaki secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh. Bezanya di sini, Pherolins menggunakan pheromones yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan pheromones manusia sebagai asas. Hasilnya, pheromones sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.


Bagaimana Copulins Memikat Perhatian Lelaki?

Cecair seperti hormon ini dirembeskan oleh bahagian vagina wanita ketika ianya mengesan kehadiran air mani atau terangsang. Fungsinya ialah untuk menarik perhatian dan lebih hebat lagi ianya boleh mengawal pusat otak lelaki membuatkan lelaki lebih tertarik, memberikan lebih perhatian dan membuatkannya mengikuti kata. Pherolins menggunakan copulins yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan copulins manusia sebagai asas. Hasilnya, copulins sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

Tahukan Anda?
Mungkin ada persamaan antara copulins yang terkandung didalam Pherolins ni dengan satu ritual masyarakat melayu yang di panggil ‘nasi kangkang’. Di dalam sedar atau tidak, copulins asli dari manusia akan dihasilkan/dirembes oleh vagina wanita apabila ada rangsangan atau ‘gangguan’ padanya. Copulins yang dihasilkan akan dikesan oleh deria manusia khususnya lelaki. Ia berupaya untuk memanupilasi keupayaan lelaki untuk membezakan daya tarikan pada wanita dari rupa paras, bentuk badan dan suaranya. Copulins juga berupaya mengawal satu pusat di otak lelaki dan membuatkannya mengikut dan tunduk kepada wanita tersebut.

Ritual Nasi Kangkang - tak perlu saya jelaskan di sini bagaimana caranya , mungkin anda semua pun tahu. Prosesnya sama iaitu bahan yang jatuh ke dalam makanan bersama wap panas itu ialah copulins, bezanya ianya akan diberi makan pada si suami untuk menundukkannya. Perbuatan yang berdosa dan tak sepatut dilakukan. Manakala copulins di dalam Pherolins pula di perbuat secara saintifik dengan meniru komposisi asal copulins manusia dan tujuannya ialah untuk meningkat aura sipemakai pada pandangan mata lelaki. Begitulah hebatnya penangan COPULINS.

So, gunakannya dengan bijak!

Perhatian : Pherolins bukanlah minyak pengasih yang berunsur perkara negatif. Ia di cipta secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina. Kesan ke atas setiap individu adalah berbeza. Produk Pherolins di formula di USA. Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan. Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.

HANYA RM59.90 SAHAJA
POS LAJU RM6 (semenanjung)
RM9(sabah/serawak)

4 comments:

  1. so if i buy about 2 botls of pherolins .. do i get more discount pls ??

    ReplyDelete
  2. Ratu fesbuk - Can giv u RM55.00/btl.. email me if u want to order ya.. kedaibestari@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. can i have your FB ?

    ReplyDelete

ORDER FORM

STATUS CUSTOMER
NAME
ADDRESS
CONTACT NUMBER
EMAIL ADDRESS
ITEM ORDER & QUANTITY
PAYMENT TO
PAYMENT VIA

Create a web form here

REVIEW ISTIMEWA BERSAMA ' FOOT DETOX PATCH ORIGINAL'

Foot Detox Patch

Kedaibestari.com merupakan pengimport DETOX FOOT PATCH jenama JUNZHIGONG atau dikenali sebagai JUN GONG.
FOOT DETOX PATCH
FOOT DETOX PATCH - BYE BYE TO TOXIN
detox patch
Menawarkan harga runcit, borong dan juga pre-order pada harga yang amat murah dan kompetatif di pasaran. Kami juga ada menjual pelbagai jenis produk berjenama JUN GONG yang lain..

NOW, EVERYONE CAN BUY!!

HATI-HATI DENGAN PRODUK PALSU YANG MENGGUNAKAN NAMA JUN GONG!!!!!
KINI TELAH MEREBAK DI PASARAN MALAYSIA BERJUTA-JUTA KEPING SEBULAN..!!!
DETOX FOOT PATCH


Untuk lebih detail, sila klik pada gambar.
Photobucket

BACKLINKS

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Free SEO Tools

Qaira Tsamaratulqolbi
My Ping in TotalPing.com
Blogged.my
Ping your blog, website, or RSS feed for Free
http://feeds.feedburner.com/KedaiBestari"