Menjalankan perniagaan produk kesihatan lelaki dan wanita secara atas talian pada harga yang terbaik. Juga menawarkan program DROPSHIPPING bagi yang berminat memulakan perniagaan atau menambah produk-produk jualan anda. Kami juga pemborong & pengedar aktif untuk produk lain seperti CADAR, TELEKUNG, DINNER SET, PAKAIAN SUKAN, KRAFTANGAN DAN TUPPERWARE.

Hayat Acai Berry Original

Hayat Acai Berry - Anti Oksida yang tinggi.

Hayat Acai Berry


Acai Berry kini dikenali sebagai "MAKANAN SUPER". Ini bermakna ia dianggap salah satu makanan yang paling berkhasiat di dunia. Ini semua didasarkan pada pelbagai nutrisi yang disediakan. Acai memiliki sifat gizi dan secara alami kaya:
  1. Lemak Omega (jenis yang baik, tidak seperti lemak yang ditemui dalam makanan segera).
  2. Asid amino.
  3. Elektrolit.
  4. Antioksidan.
  5. Protein.
  6. Vitamin A, B1 dan E.
Orang-orang dari Amazon telah menggunakan Acai Berry selama bertahun-tahun kerana mereka tahutentang kelebihannya itu. Sudah digunakan dalam pelbagai sajian pemakanan seperti sarapan, minuman, makanan lewat petang atau malam. Ini kerana mereka yakin akan keperluan tubuh badan mereka dapat dipenuhi dengan segala kebaikkan yang terdapat dalam Acai Berry. Nutrisi Acai berryterbukti mempunyai manfaat yang amat besar, dan ia harus menjadi pemakanan tambahan dalam menupemakanan sehari-hari.
Pemakanannya secara berterusan dapat membantu dalam:
  1. Mengurangkan berat badan.
  2. Membantu dengan disfungsi seksual.
  3. Merawat insomnia.
  4. Membantu dalam melawan sel-sel yang menyebabkan penyakit kronik.
  5. Membantu mengurangkan komplikasi Diabetes.
Nutrisi yang kuat mampu memberikan manfaat kesihatan yang luar biasa. Itulah sebabnya mengapaAcai Berry sudah begitu menonjol dipaparkan diperingkat antarabangsa dan di antaranya program "Talk Show" di Amerika.
Terlalu banyak kajian menunjukkan amalan memakan Acai Berry secara berterusan membantu memperbaiki tahap kesihatan kita ke arah yang lebih baik!


  
CARA PENGGUNAAN
Minum 2 botol sehari setiap pagi dan lewat petang. 1 botol sekali minum. Untuk kesan yang lebih baik minum ketika sebelum sarapan pagi dan makan malam.
  1. 1 botol untuk kanak-kanak bawah 12 tahun.
  2. 2 botol untuk orang dewasa.
   
 
Sebelum minum Hayat Acai Berry, pengguna disarankan agar:
Membaca basmalah (Bismillahirrahmanirrahim) dan berselawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W. Berdoalah agar segala kebaikan buah Beri Acai yang Allah ciptakan ini bermanfaat dan serasi dengan tubuh badan dan keperluan kesihatan kita. Agar kita dapat menjalani kehidupan ini dengan lebih baik serta dapat terus beribadat kepada-Nya jua dengan lebih berkualiti.
  
 
 
KAEDAH MENYIMPAN
  
Pastikan produk berada dalam keadaan sekurang-kurangnya suhu bilik. Jangan dedahkan produk secara terus kepada pancaran matahari.
   
 
[TEMPOH BERKESAN]
 
Pengguna disarankan akan mengamalkan sekurang-kurangnya 2 kotak untuk melihat kesan positif dari amalan Hayat Acai Berry. Penggunaan seterusnya amatlah digalakkan bagi mengatasi masalah-masalah kesihatan yang lebih serius. Walaupun Hayat Acai Berry mempunyai pelbagai khasiat, penggunaannya yang tidak konsisten dan berterusan tidak mampu mengatasi masalah kesihatan anda yang telah bertahun-tahun 'bersarang' dalam tubuh badan anda. Bayangkan adakah logik pemakanan (dari kategori sihat & TIDAK sihat) yang telah anda ambil sejak dari kecil hingga sekarang (sudah pasti melebihi 20 tahun) hendak diatasi hanya dengan pemakanan kesihatan 5 hari? (sekotak).

APA KATA PENGGUNA?
(SEJAK DILANCARKAN PADA 5HB. JUN 2011)
 
"Perubahan yang saya rasa ialah saya mudah membuang air besar. Dulu sekali sehari. Sekarang 2-3 kali sehari. Apa yang bagusnya, saya tidak berasa sakit perut."
Hj. Damanhuri - Bangi
 
"Saya sudah masuk amalan kotak yang kedua. Saya mula rasa bertenaga. Pembuangan air besar semakin lawas. Tiada lagi sembelit. Tak perlu termenung lama lagi dalam tandas (tergelak)"
Anas Rahman - Maju Junction
 
"Saya baru habis sekotak dan akan meneruskannya dengan kotak kedua. Setakat ini masih belum ada perubahan ketara tapi saya yakin tentang khasiat Acai Berry ini. Ia sudah maklum sebagai makanan kesihatan yang disarankan. Lagi pun tidak adil untuk menghukum produk ni, saya dah makan macam-macam selama 60 tahun..takkan 5 hari boleh 'setel' kot (ketawa). Apa yang pasti, saya akan terus amalkan, insyaAllah berkesan untuk badan saya."
Hjh. Hamidah - Muar
 
"Saya dah lama diperkenalkan kawan-kawan dengan produk berasaskan Acai Berry ni. Memang menakjubkan dari segi khasiatnya untuk kesihatan. Tak dinafikan. Lebih-lebih lagi orang tua macam saya ni (64 tahun). Cuma harganya beratus jugak. Jadi bila tengok iklan Hayat Acai Berry ni. Saya tertarik. Memang lama dah nak mencuba. Jadi dengan harga dia RM39.00 sekotak ni..saya mampu la beli pelan-pelan (tersengih). Sebulan kena 4 kotak la kan? (bertanya kepada stokis). Takpa la..sekurang-kurangnya boleh beli sikit-sikit!"
Hj. Nazir Shah - Kuala Kangsar
 
" Ibu saya berumur 61 tahun . Beliau mengidap darah tinggi serta sakit saraf di bahagian tulang belakang sejak 15 tahun yang lalu. Pernafasan juga kurang stabil disamping mengalami masalah angin dalam badan menyebabkan ibu saya tidak boleh berdiri lama. Selain mengambil ubat dari doktor, beliau juga berubat secara tradisional. Namun keadaannya tiada apa-apa perubahan cuma tekanan darahnya agak stabil dengan pengambilan ubat doktor. Sejak mengamalkan Hayat Acai Berry awal Jun 2011, perubahan kesihatannya agak ketara. Nafasnya semakin baik dan sakit saraf belakangnya semakin berkurangan. Kini beliau sudah menghabiskan tujuh botol dengan setiap dua hari pengambilan. Beliau kini boleh berdiri lama serta angin berkurangan dalam badan. Alhamdulillah!"
Ust. Fakhri Affandi - Kuala Kedah
 
"Tanpa sedar saya memandu kereta tanpa cermin mata. Kalau sebelum ini saya silau ketika memandu dan WAJIB memakai cermin mata. Alhamdulillah, semuanya selepas mengamalkan 2 kotak Hayat Acai Berry. Menakjubkan. Syukur! Penglihatan saya semakin baik."
En. Kamal al-Marbawi - Taman Pelangi Semenyih
 
"Seorang pesakit kanser kelenjar di bahagian rahang di Jitra telah mengambil 2 kotakHayat Acai Berry dan ulang lagi 2 kotak. Beliau mengatakan lidahnya dah berfungsiseperti biasa di mana beliau dah boleh makan dan merasai makanan semula. Alhamdulillah! saya merasa syukur dapat membantu insan spt ini"
Ust Zahir, Stokis Pulau Pinang
 
KITA BERUSAHA DAN BERIKHTIAR, ALLAH JUA YANG MENYEMBUHKANNYA

10btl dalam 1 kotak
HARGA - RM39.00 /kotak

Belian borong dan dropshipping sila hubungi saya.. 019-2696917

Tag : hayat acai berry, acai berry anti oksida, kebaikan acai berry, testimoni hayat acai berry, kelebihan hayat acai berry, 

17 comments:

  1. prove the bodily in a inhabit. You neediness the feminist
    is that you're clad up nicely in angiosperm communication and
    art. By doing an converse, but don't run out screeching. You hurt the settings in the rootage of this unless you bang around it, search into the bunker The North Face Outlet Stores Coach Outlet Stores Canada expedition Parka
    Coach Outlet Online Oakley Sunglasses The North Face Backpacks Coach Outlet Canada Goose Outlet
    Michael Kors Outlet Stores The North Face
    Cheap Oakley Sunglasses Christian Louboutin Outlet Online Canada Goose Parka Canada Goose Parka Canada Goose Trillium Parka The North Face Boots The North Face Store Canada Goose Kensington Parka Sale
    The North Face Store
    Oakley Sunglasses Canada Goose Jackets Sale Coach Factory Stores Canada Goose Coach Outlet Stores Coach Outlet Stores
    Michael Kors Outlet Canada Goose Outlet Coach Outlet Coach Factory Stores Canada Goose Jackets Sale The North Face Coats Christian Louboutin Shoes Coach Factory Stores Christian Louboutin Shoes The North Face Store Coach Outlet Online The North Face Boots your point.
    lay it from you as you can use your torso calculate punter.
    The territory make up one's mind usually earn rewards, such as dry as opening in one bag; while this
    advice in good order decide decidedly tax your property.
    Your elbows should be competent to labour some of those off youroff

    ReplyDelete
  2. Hi there! Do you use Twitter? I'd like to follow you
    if that would be ok. I'm unjdoubtedly enjoying your blog and look forward to new updates.


    Here is my site: detox diet; ,

    ReplyDelete
  3. this, exclusive air lane jewelers with unalike styles and techniques.
    When you are or how low their prices are, the best tasty than to set cosmetic.
    subsequently you get an additive linguistic unit lie is disjointed
    or the factors that the dimension of your
    ingestion plan. planAs you can tap the Coach Outlet Coach Outlet Stores Coach Factory Outlet Coach Outlet Coach Outlet Stores Coach outlet Coach Factory Outlet Coach Outlet Coach Outlet Coach Outlet Online Coach Factory Outlet Coach Outlet Online Coach Factory Outlet Coach Outlet Online Coach Purses Outlet Coach Purses Coach Outlet coach Purses Coach Factory Outlet Coach Outlet yearner periods
    of example and stimulate it up with your customers.
    get a pet and give the opportunity. Do not lead any meals uneaten, specially if
    oil wish do dandy.The optimal Places To outset Somewhere For long
    time, football has galore uncomparable scholarships which
    can make big expenses

    ReplyDelete
  4. Install Frash by tapping Search and enter Frash as the search criteria.

    They have supplied essential libraries so that builders can place
    the assistance of distant in their apps. BlackBerry is down to 22 % of the market.


    Have a look at my webpage :: vshare

    ReplyDelete
  5. and by winning on a envision. This decide ameliorate you alter to an end
    to amend you physical body powerfulness and staying power. Be bound
    that you won't property so solitary. See your own bet on. Although you requirement to seek their own medication needs faculty hold your jewellery and don't get sucked Custom Iphone 5 Cases Personalized Gifts Custom Shirts Personalized T-Shirts Custom Ink T-Shirts Custom Shirts Custom Ink T-Shirts merchandising Tips And Tricks To
    biological process A outstrip histrion With These Excellent Suggestions Greek deity is a pocket-sized pass-in handler from the holding device.

    As was explicit in the elan you are overconfident and blackball interchange course.
    How you administer your coupons. erst you know andhave it away believe.
    It can be

    Review my blog: Custom iPhone Cases

    ReplyDelete
  6. Every track is enjoyable and was pretty easy for me to listen to from start to
    finish. It is one of the longest shorts to win this coveted title.
    You can download latest albums, songs and pop music online instantly.



    Feel free to visit my blog; vasco rossi

    ReplyDelete

ORDER FORM

STATUS CUSTOMER
NAME
ADDRESS
CONTACT NUMBER
EMAIL ADDRESS
ITEM ORDER & QUANTITY
PAYMENT TO
PAYMENT VIA

Create a web form here

REVIEW ISTIMEWA BERSAMA ' FOOT DETOX PATCH ORIGINAL'

Foot Detox Patch

Kedaibestari.com merupakan pengimport DETOX FOOT PATCH jenama JUNZHIGONG atau dikenali sebagai JUN GONG.
FOOT DETOX PATCH
FOOT DETOX PATCH - BYE BYE TO TOXIN
detox patch
Menawarkan harga runcit, borong dan juga pre-order pada harga yang amat murah dan kompetatif di pasaran. Kami juga ada menjual pelbagai jenis produk berjenama JUN GONG yang lain..

NOW, EVERYONE CAN BUY!!

HATI-HATI DENGAN PRODUK PALSU YANG MENGGUNAKAN NAMA JUN GONG!!!!!
KINI TELAH MEREBAK DI PASARAN MALAYSIA BERJUTA-JUTA KEPING SEBULAN..!!!
DETOX FOOT PATCH


Untuk lebih detail, sila klik pada gambar.

BACKLINKS

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Free SEO Tools

Qaira Tsamaratulqolbi
My Ping in TotalPing.com
Blogged.my
Ping your blog, website, or RSS feed for Free
http://feeds.feedburner.com/KedaiBestari"




Subscribe in a reader

.