Menjalankan perniagaan produk kesihatan lelaki dan wanita secara atas talian pada harga yang terbaik. Juga menawarkan program DROPSHIPPING bagi yang berminat memulakan perniagaan atau menambah produk-produk jualan anda. Kami juga pemborong & pengedar aktif untuk produk lain seperti CADAR, TELEKUNG, DINNER SET, PAKAIAN SUKAN, KRAFTANGAN DAN TUPPERWARE.

Leesa Formula Manjakani Drink

leesa formula manjakani drink



Manjakani Intimate Drink adalah minuman herba dengan 7 ramuan terbaik untuk wanita iaitu Kurma, Madu, Manjakani, Rumput Jarum Emas, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Daun Sirih serta ditambah Vitamin E & B. Ia sangat berkhasiat dan lazat dengan rasa dan keharuman kurma dan madu.

Manjakani Intimate Drink ini digalakkan pengambilannya kepada semua wanita bermula sejak remaja lagi. Ia paling sesuai untuk wanita yang telah berumahtangga. Ia juga sangat baik diambil oleh mereka di dalam pantang bagi menggantikan jamu tradisi.
Manjakani Intimate Drink yang berkhasiat ini sangat baik untuk meningkatkan kesihatan dalaman, menyerlahkan lagi sifat-sifat keayuan dan feminin wanita secara keseluruhan. Paling utama, ia sangat penting untuk tujuan kebahagiaan rumahtangga.

KHASIAT MANJAKANI INTIMATE DRINK
Membantu menambah & melancar perjalanan darah.
Membantu memberi tenaga dan mengelak kelesuan badan.
Membantu mengatasi permasalahan sakit puan seperti mengurangi lendir, keputihan, bau, dan kegatalan.
Membantu menyelaras kitaran haid, mengurangi sakit senggugut dan menambah kesuburan.
Membantu menegangkan otot pelvic untuk membantu dalam hubungan suami isteri.
Membantu memberi seri wajah dan mengatasi muka pucat lesi.
Membantu pemulihan selepas bersalin bagi wanita dalam pantang (bagi menggantikan pengambilan jamu tradisional) untuk memulih dan memelihara rahim peranakan.


KANDUNGAN MANJAKANI INTIMATE DRINK

Manjakani – Dianggap sebagai buah ‘ajaib’ dihasilkan melalui proses metamorfosis apabila sejenis serangga penyengat yang hinggap dan menetaskan telurnya di atas daun pokok oak. Telur yang menetas menghasilkan enzim-enzim yang merangsang bekalan makanan pada sel-sel daun sehingga terbentuknya satu bebola keras yang dipanggil Manjakani.

Kacip Fatimah – Dalam perubatan tradisional masyarakat Melayu, penggunaan kacip fatimah terkenal dalam merawat wanita yang baru lepas bersalin. Selain daripada itu juga, keseluruhan pokok ini juga boleh dijadikan debu dan digunakan untuk rawatan buasir dengan cara menyapu pada bahagian buasir yang keluar. Ia juga digunakan untuk mengubati sakit dalam tulang dan meroyan.

Daun Sireh – Terbukti sangat berkesan mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, serak kerongkong, mulut berbau dan lain-lain masalah mulut, hidung dan lapisan dinding perut. Sirih dengan adunan lain-lain ramuan bertindak membantu membina rahim dan system peranakan.

Kurma – Kaya dengan protein, sertat, vitamin A dan C, Zat Mineral atau galian seperti besi, kalsium, sodium dan potassium, membantu menyerap tenaga dengan segera, mencegah bengkak usus, membaiki sistem saraf, tekanan, menguatkan ingatan, meredakan tekanan darah tinggi dan meningkatkan tenaga seksual.

Madu Lebah – Kaya dengan zat galian penting seperti Kalsium, fosforus, Sulfur, Karbon, zat besi, natrium, kalium, Klorin, Magnesium, Iodin, Kuprum, Manganese dan silikon serta kaya dengan vitamin-vitamin seperti A, B kompleks, C, D dan E. Madu sangat mudah dan cepat diasimilasikan dan cepat membekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan, sangat baik untuk buah pinggang dan mempertingkatkan system imunisasi tubuh.


CARA MENGAMALKAN MANJAKANI DRINK

Goncang sebelum diminum.

  • Ambil 2 sudu besar selepas makan setiap pagi dan petang.
  • Boleh dikurangkan dos jika anda risaukan panas badan atau mahu mengambilnya bersama herba lain seperti Lobata atau Gegan. Ambil hanya 2 sudu besar, samada pagi atau petang sahaja.
  • Sebaiknya dalam tempoh setengah jam selepas pengambilan, jangan minum atau makan.
  • Minum banyak air suam sepanjang hari.
  • Simpan di dalam peti sejuk.
  • Dicadangkan untuk semua wanita bermula remaja. Paling digalakkan untuk mereka yang telah berkahwin untuk tujuan kebahagiaan suami isteri.
  • Sangat baik untuk mereka yang baru melahirkan (di dalam pantang) untuk tujuan menggantikan jamu tradisi bagi memulih serta mengecutkan rahim, menambah darah dan melancar perjalanan darah, memberi haba dan memanaskan badan serta menguat dan menegangkan kembali otot vagina yang telah longgar.
  • Tidak sesuai untuk wanita hamil dan yang sedang dalam haid.


RAMUAN MANJAKANI DRINK

- Rumput Jarun Emas
- Akar Serapat
- Kacip Fatimah
- Daun Sireh
- Buah Kurma
- Madu Lebah Asli


Berat bersih: 250ml
KELULUSAN PRODUK OLEH KEMENTERIAN KESIHATAN
MAL No: MAL05090413K 


  • Dikeluarkan oleh pengilang bertaraf GMP (Good Manufacturing Practice). 
  • Tanpa sebarang campuran bahan kimia, pengawet atau pewarna. 
  • Tanpa sebarang kesan sampingan.SIMPLY ALL NATURAL


Harga : RM35.00
Poslaju RM6.00 s'jung
Sabah & Sarawak - RM9.00

No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

STATUS CUSTOMER
NAME
ADDRESS
CONTACT NUMBER
EMAIL ADDRESS
ITEM ORDER & QUANTITY
PAYMENT TO
PAYMENT VIA

Create a web form here

REVIEW ISTIMEWA BERSAMA ' FOOT DETOX PATCH ORIGINAL'

Foot Detox Patch

Kedaibestari.com merupakan pengimport DETOX FOOT PATCH jenama JUNZHIGONG atau dikenali sebagai JUN GONG.
FOOT DETOX PATCH
FOOT DETOX PATCH - BYE BYE TO TOXIN
detox patch
Menawarkan harga runcit, borong dan juga pre-order pada harga yang amat murah dan kompetatif di pasaran. Kami juga ada menjual pelbagai jenis produk berjenama JUN GONG yang lain..

NOW, EVERYONE CAN BUY!!

HATI-HATI DENGAN PRODUK PALSU YANG MENGGUNAKAN NAMA JUN GONG!!!!!
KINI TELAH MEREBAK DI PASARAN MALAYSIA BERJUTA-JUTA KEPING SEBULAN..!!!
DETOX FOOT PATCH


Untuk lebih detail, sila klik pada gambar.
Photobucket

BACKLINKS

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Free SEO Tools

Qaira Tsamaratulqolbi
My Ping in TotalPing.com
Blogged.my
Ping your blog, website, or RSS feed for Free
http://feeds.feedburner.com/KedaiBestari"