Menjalankan perniagaan produk kesihatan lelaki dan wanita secara atas talian pada harga yang terbaik. Juga menawarkan program DROPSHIPPING bagi yang berminat memulakan perniagaan atau menambah produk-produk jualan anda. Kami juga pemborong & pengedar aktif untuk produk lain seperti CADAR, TELEKUNG, DINNER SET, PAKAIAN SUKAN, KRAFTANGAN DAN TUPPERWARE.

JAMU RATU DARA - CARA MAKAN & TESTIMONIAL

JAMU RATU DARA - CARA MAKAN & TESTIMONIAL





JAMU RATU DARA - CARA MAKAN & TESTIMONIAL

Adakah anda :-


  • Merasa rendah diri dengan suami kerana prestasi anda tidak sehebat zaman muda dahulu?
  • Kurang keyakinan diri luaran dan dalaman?
  • Masalah sengugut dan period yang tidak lancar?
  • Kurang selesa di sebabkan masalah keputihan melampau dan menyebabkanbau yang kurang enak di vagina?
  • Mempunyai masalah perlawasan dan pembuangan?
  • Sering lesu, letih dan lemah urat badan?
  • Kulit dan wajah kusam dan pucat tiada seri langsung?

Jika anda tergolong dalam golongan di atas, kami ada jawapannya..

JAMU RATU DARA

Jamu JAMU RATU DARA ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten.
Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.




Antara khasiat Jamu Ratu Dara:


  • Sangat berkesan untuk merapatkan, mengetatkan serta menghangatkan lagi bahagian keintiman wanita.
  • Mengembalikan tenaga batin luaran & dalaman wanita.
  • Merawat keputihan dengan berkesan.
  • Melancarkan haid dan mengatasi sengugut.
  • Membantu mengatasi sakit pinggang & membuang angin dalam badan.
  • Memulihkan tenaga dan peredaran darah.
  • Mengecut & menguatkan rahim selepas bersalin.
  • Meningkatkan kesuburan wanita.
  • Membantu mendapatkan zuriat.
  • Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.
  • Membantu menurunkan berat badan.
  • Mencegah barah payudara dan rahim.
  • Seri awet muda dan boleh mencantikkan kulit.

Kami bawakan anda Jamu Ratu Dara - Dengan harga yang sangat mampu milik dan ekonomi, kini anda tiada alasan lagi untuk kelihatan sihat, hebat dan cantik luaran dan dalaman.


Ramuan Jamu Ratu Dara :-

Manjakani, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Habatus-Sauda dan
Rempah Ratus Terpilih


CARA PENGAMBILAN JAMU RATU DARA :-

UNTUK YANG SUDAH BERKAHWIN :


1. Makan 2 kapsul pagi (selepas sarapan) & 2 kapsul sebelah malam utk 1 mggu yg pertama.

2. Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 2 kapsul sekali mkn setiap hari sehingga datang bulan.

3. Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan JRD.

4. Selepas habis Haid, ulangi langkah2 di atas kembali.



UNTUK YANG BELUM BERKAHWIN (ANAK DARA / GADIS) :

1. Makan 1 kapsul pagi (selepas sarapan) & 1 kapsul sebelah malam utk 1 mggu yg pertama.

2. Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 1 kapsul sekali mkn setiap hari sehingga datang bulan.

3. Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan JRD.

4. Selepas habis Haid, ulangi langkah2 diatas kembali.


Tips Pengambilan JAMU RATU DARA :-

Utk mendapat kesan dan khasiat yang optimum, pengunaan kali pertama boleh amalkan 2 kapsul pagi dan 2 kapsul malam. Jika sudah mendapat kesan yang di kehendaki, boleh maintain dengan pengambilan 2 kapsul sehari sahaja sahaja.


  • Banyakkan meminum air putih untuk hasil yang lebih baik.
  • Tidak sesuai untuk ibu mengandung, menyusu bayi, dan wanita dalam haid.
  • Tindak balas adalah berbeza-beza mengikut kesesuaian badan seseorang.
  • Ini adalah persediaan herba tradisional.


HARGA - RM30.00
POS LAJU - WM RM6.00 / EM RM9.00
60 biji / botol

* HARGA BORONG 3 BTL - RM27.00/BTL
* HARGA BORONG 5 BTL KE ATAS - RM24.00/BTL

Soal-Jawab Mengenai Jamu Ratu Dara

Jika anda mengalami pening2, mengantuk, rasa mual, ari-ari rasa berdenyut dan sakit, keluar keputihan yg banyak pada awal pengambilan, itu adalah normal dan merupakan tindak balas dari herba dalam Jamu Ratu Dara (JRD). Segala tindak balas adalah bergantung kepada antibodi dan ketahanan badan masing-masing. Setiap tindakbalas ini juga berbeza diantara setiap individu. Tindakbalas ini hanyalah sementara dan akan hilang dalam masa dua atau tiga hari selepas mengamalkannya. Antaranya :-

Pening kepala.
Pening kepala terjadi disebabkan oleh metabolisme di dalam badan yang rendah dan proses ini membantu meningkatkatkan kembali metabolisme badan.Untuk mengatasi masalah tersebut minum banyak air kosong .Sekurang-kurangnya 8 gelas satu hari. Lagi banyak lagi bagus…

Mengantuk atau penat di peringkat awal pegambilan Jamu Ratu Dara.
Itu adalah tindak-balas pemulihan dan berlaku hanya sementara sahaja. Itu adalah tanda banyak toksin didalam badan. Ini kerana tahap kolesterol di dalam badan terlalu tinggi dan toksin yg banyak di dalam badan. Proses penurunan kolesterol dan penyingkiran toksin akan menyebabkan tindak balas ini berlaku untuk beberapa hari sahaja. Insya’Allah anda akan kembali normal dan segar selepas itu.
Keluar keputihan yang banyak.

Itu adalah normal.Teruskan makan JRD. Ianya adalah sebahagian dariproses pemulihan. Selepas seminggu (mungkin lebih lama) keadaan akan pulih seperti biasa bergantung kepada tahap dan serius mana keputihan yang dialami oleh individu tersebut.( Tempoh yang diambil untuk menghilangkan keputihan iniadalah berbeza bagi setiap individu). Pengambilan yang konsisten akan dapat menghilangkan terus keputihan dan juga bau yang tidak menyenangkan.
Sakit atau rasa berdenyut di bahagian ari-ari.
Sakit ari2 tersebut cuma sementara kerana dalam proses membaik pulih kan rahim tersebut. Ini adalah kerana rahim anda tidak berapa sihat. Jika rahim tidak sihat, muka pun kurang berseri.


Soalan Lazim Pengguna Jamu Ratu Dara.

S : Semasa pengambilan Jamu Ratu Dara, bolehkah seseorang itu mengambil makanan tambahan, vitamin, pil perancang atau lain-lain supplement?
J : Jamu Ratu Dara di buat 100% daripada herba-herba terpilih yang berkhasiat dalam proses penyembuhan dan kesegaran tubuh badan.Tiada sebarang masalah tetapi di nasihatkan untuk menjarakkan masa pengambilan antara ubat-ubatan lain itu sekurang-kurangnya 2 jam.

S : Siapakah yang tidak boleh makan dan mengamalkan Jamu Ratu Dara ini?
J : Mereka yang sedang menyusu bayi, sedang datang bulan dan mereka yang menghidap darah tinggi tidak di galakkan.

S: Adakah boleh mengamalkan Jamu Ratu Dara selepas bersalin / melahirkan?
J : Bagi orang yang baru melahirkan anak, boleh mengambil JRD pada hari ke-20 dalam pantang. JRD dapat mengembalikan tenaga, menegangkan otot-otot yang kecut, menyembuh luka bersalin, memulih dan menyempitkan lagi faraj dan boleh mengecutkan rahim.
**Namun jika menyusu badan, tidak di galakkan / bergantung pada bayi. Mulakan dgn dos yg sedikit iaitu sebiji sehari. Jika bayi tidak serasi, berhenti.

S : Jamu Ratu Dara panas tak? Boleh membantu mendapatkan zuriat?
J : Jamu Ratu Dara tidak panas. Insya-Allah boleh membantu menyuburkan rahim dan membantu untuk menambahkan kesempurnaan hubungan suami isteri..

S : Boleh kah amalkan Jamu Ratu Dara jika saya masih menyusukan bayi?
J : Kami tidak mengalakkan pengambilan JRD semasa tempoh menyusu bayi. (Tetapi jika anda ingin mencuba juga, mulakan dengan dos yang sedikit. Sebiji sehari, dan lihat tindak-balas bayi. Jika bayi anda tidak serasi anda di nasihatkan berhenti)

S : Adakah Jamu Ratu Dara boleh membantu melancarkan sistem kitaran haid yang tidak teratur?
J : Salah satu khasiat Jamu Ratu Dara adalah membetulkan sistem kitaran haid bagi yang mengalami masalah haid tidak teratur. Alhamdullillah ramai yg telah dapat mengatasinya.

S : Mengapa setelah mengambil Jamu Ratu Dara, darah haid saya keluar dengan banyak dari biasa?
J : Itu adalah tindak-balas positif kerana ia melancarkan pengaliran darah haid anda. Darah haid memang perlu di keluarkan dengan kadar yang sepatut nya agar tidak tertinggal didalam rahim. Jika haid tidak lawas dan keluar sedikit sahaja di khuatiri kelak akan menimbulkan masalah rahim dimasa akan datang.

S : Adakah anak dara yang belum berkahwin boleh ke mengamalkan Jamu Ratu Dara?
J : Boleh. Jika anak dara dan belum berkahwin, memadai dengan sebiji ke dua biji sehari sahaja. (Pengambilan jamu perlu di amalkan secara berpanjangan. Bermula dari anak dara sehinggalah melangkah ke fasa perkahwinan dan seterusnya memasuki alam keluarga dan bekeluarga)

S:Adakah Jamu Ratu Dara boleh menguruskan badan?
J : Jamu Ratu Dara BUKAN produk utk menguruskan badan. Ia merupakan produk herba yang khusus utk kesihatan dalaman wanita. Tetapi JRD sangat berkesan untuk melawaskan pembuangan. Sedikit sebanyak mungkin boleh membantu untuk mengurangkan berat badan. Kurangkan makanan berminyak dan berlemak. Wajibkan pengambilan 8 gelas air atau lebih dalam sehari.

S : Sejauh mana Jamu Ratu Dara boleh membantu hubungan intim suami isteri?
J : Ini adalah terbukti dan telah ramai yang berpuas hati. Para isteri yang mempunyai masalah semasa melakukan hubungan intim pasti akan dapat menghangatkan kembali hubungan bersama suami.

**Tips – Amalkan memakan JRD 2 biji pagi dan 2 biji malam. Cuti dari bersama suami selama 3-5 hari. Selepas tempoh bercuti dan berpantang selama 3-5hari itu, cuba bersama dengan suami anda. Pasti akan rasa perbezaanya! Hangat seperti malam pertama.. Suami anda pasti tersenyum..

PERINGATAN – Tindak-balas dan testimoni adalah berbeza-beza mengikut individu dan keserasian badan masing-masing. Jika anda tidak biasa / tidak pernah makan jamu, mulakan dgn dos yang sedikit dahulu supaya badan anda tidak terkejut dengan tindak balas herba ini. Badan anda, anda yang tahu.. 


JAMU RATU DARA & TESTIMONIAL

Ayu (Kota Bharu )
Salam kak. Tak sia-sia saya cuba jamu akak ni. Badan makin ringan time nk bangun pagi. Membuang pun lawas je..hihi.. Lagi satu kak, yg paling power time ehem ehem, mmg berbeza sekali la kak.. senyum le asben saya sampai pg esoknye..hik hik..Tq kak.. Saya akan try menten makan jamu akak ni.

Izanni ( Kota Damansara )
Keputihan saya dah ilang kak!! Best sgt. Sebelum ni asyik rasa tak selesa je..Ni baru makan 2 botol..nanti saya up date lagi..tq kak eryn..

Kak Leen ( Seremban)
Mmg best la erin..sgt ketat dan grip mmg luar biasa. Lama dah kak leen tak makan jamu. Badan pun rasa tak best. Dingin jek selalu dgn abang. Tapi lepas try test yg erin bagi test free aritu..mmg lain sgt… confident baik je rasa..Macam anak dara lorrr… Pasni kene beli la pulak yer…

Nazlia ( Dengkil)
Saya ni memang susah nak buang air tapi sejak JRD ni Alhamdulillah tiap2 pagi buang air. Badan pun makin bertenaga. Pasal ketat padat tu taktau la saya kak..sb saya lom kawen lagi. Tapi keputihan pun dah takda ni… time kasih JRD and kak eryn.. Nanti saya pomot dkt kwn2 ye kak..hihi..

Kak Ju (Kajang)
Ramai org tegur nama muke kak ju cam berseri2 je..kak ju pun tak perasan..tp bile igt2 balik..mesti sb makan jamu ratu dara ni.. Badan pun best je rasa, sakit2 urat ilang.. Tang grip grip tu..mmg rasa lain sgt.. Bahagia je..hehe..

Mummy Haiqal ( Cheras)
Hi Mama Rissa..Ni haa u mintak testimony kan..ni yg jadi kat I lepas makan Jamu ratu dara tu ..ni baru makan 1 stengah botol je ni dah rasa cam ni..
1. Keputihan dah takda lgsg u..
2. Kulit muke i semakin makin berseri2 n nampak merah2 je..cam fresh je rasa..hehe..
3. Badan rasa ringan je..lenguh2 badan tak rasa dah..urat dah tak berangin kot..hehe..nk bgn pagi pun senang..
4. Bab 18sx tu memang super duper superb..sengihhhh jek cik abang i.. Tu je la..sape2 nk try mmg di rekemenkan la.. Tak rugi punye..
p/s : nanti I try pomot kat bdk2 opis ye..kalau laku leh la I jd dealer..hihi..

Dila (Johor)
memang best la kak JRD ni. memang time “tutttâ€� tu, jgn ckp la… Dila dh mkn byk dah termasuk yg glemer2 tu… tapi kesan JRD ni macam lagi best pulak..serasi kot dgn dila.
Dila mkn dlm seminggu senyap2..pastu test dgn hubby..dia tegur rasa lain..dia kata ketat len macam je..hihi..malu la kak..tp la kesannye..tq kak erin..

Najuha (Kajang)
Salam kak..sorry lambat bg testi yg akak mintak..huhu. Saya makan dah nk masuk 2 botol. Walaupun ada tinggal2 sb terlupa tp saya dapat rasa kesannye jugak kak. Pembuangan sgt lawas, selera makan pun berkurangan..sb rasa cam cepat kenyang. Ketat2 tak tau la kak, tak kawin lg..hehe. Tp keputihan dan keliatan sb sakit2 urat nk bgn pg takde dah.. Tq kak erin. Semoga jamu ratu dara suksess!!

Puan XXXXXXX@yahoo.com
Kak, jgn letak nama n email saya kak..malu..hehe. Hubby suruh saya menten makan jamu akak, sedap katenye..hihi. Sebelum ni makan jamu yg agak mahal, bile cuba jamu akak..sama je kesannye..so mestilah saya nk yg murah tp berkualiti superb kan..Pengguna yg belum cuba, cuba lah..berbaloi2…

PuanAnnina, Kajang.
Puan Eryn, tq sb bg saya test jamu ratu dara ni..sebotol je saya makan dah hilang keputihan. Letih2 badan pun tak rasa. Balik keje boleh lagi merayap pegi shopping…kalau tak, mesti saya rasa cepat penat. Yang pasal dalam kelambu, mmg menjadik la..hari2 mau kata suami saye.. hehe..Tq puan..
Latest Testimoni Since 25 Nov 2009.

Miss Sha, Ampang
Hi sis, saya dapat tau pasal JRD ni dr forum..saya try goggle mmg byk keluar pasal JRD ni. Saya terus rasa nk try sb tgh harga promosi..mmg murah n berbaloi la sis. Nasib baik saya tergerak hati nk try. Lepas saya bersalin, saya ada mkn jamu yg famous tu, tp tak larat nk maintain la, agak mahal. Lepas ni kalau naik harga jgn mahal2 ye sis..hehe.. bab dgn suami mmg best sis!.bab letih2 badan tu pun mmg takde. Saya puas ati..nanti abis saya oder lagi ok. Tq sis..

Petikan dr sebahagian YM : mizaXXX,Melaka. mizaXXX: salam….
Eryn: moning miza..
Eryn: salam
mizaXXX: eh dah buka utk pengedar?
Eryn: awal bangun?
mizaXXX: morning eryn..
mizaXXX:: kat tmpt keje nie…
Eryn: baru bukak utk pengedar
mizaXXX:nk jd pengedar la nanti kalau ada modal..sb mmg terbukti best ni..hehe..
Eryn: hehe..boleh, nanti dah ade modal leh la jadik pngedar..
mizaXXX:tu laa..jual offline kat budak2 opis ni pun bagus ni..
Eryn: JRD buka utk pengedar sbb customer2 yg dh guna JRD nk jadi pengedar… kata dorg produk ni berkesan n dpt feed back yg bagus..kasik testi sikit la miza..
mizaXXX:keputihan mmg hilang..time period pun tak sakit..selalu i mesti rasa lenguh2 pinggang. Bab tuttt bes laaa..hihi..
Eryn:hehe..ok la kalau best..byk pahalaaa…hehe..
mizaXXX: nk testi i u copy jek la dr YM kite ni..tp senset sikit la nama i tu..kang tak pasal2 glemer lak i..huhu..
Eryn: okehh tadek hal..mmg i jaga privasi customer..
mizaXXX: i ada keje jap..catch u later..bye
Eryn: ok dear, tqvm..byeee..
Petikan dr sebahagian YM - MummyLyn, Rawang. MummyLyn: ryn…one thing i notice..p***y bau wangi kan…
Eryn: wangi..haha
Eryn: cane u bau yang??
Eryn: ;p
MummyLyn: heheheh…ader ler cara…ko nk tau ke..ekekekeke
MummyLyn: kat jari pun leh smell laa…pehtu partner pun leh bagitau…hahahaha
MummyLynn: haaa…amikkk..tanye lagik..testi lucas sikit la i bg..hehe..
Eryn: Ok la tu..kite mmg nk testi yg jujur even agak lucas sket..hehe..takpe, utk rujukan org dah kawen je kannn.. ;p

From email : Seri, Kedah.
from seriXXXXXXX@gmail.com
to jamuratudara@gmail.com
date Thu, Dec 1, 2009 at 12:07 PM
subject testimoni Jamu Ratu Dara Dear MamaRissa aka Eryn,
Tq sb bwk JRD ke online, kalau tak mmg tak tau pun pasal JRD ni sb saya ni housewife, duduk rumah je..byk tau bende2 baru pun dr internet je..so since JRD ade di online, saya pun mcm tertarik n nk try. Saya mmg kurang pentingkan jamu, tp baca testi mcm best je so saya try. Mmmg best pun..mmg boleh di jadikan barang wajib beli tetiap bulan. Harap JRD suksess sampai bile2..harga mampu milik n kesan yang sgt bagus.. Tq ye Eryn.From;
seri, kedah

Puan Jaja
HP : 019-7104742
Testi Power Dari Customer Puan Jaja (Dealer ~Skudai ~ Johor Bharu ) Mrs K (Indian Lady) - Johor Bharu
Hi Jaja..!
Im very fine.! Sorry for not updating u the testimonial!
Well..I muz b very thankful to u coz of this product! Its really working! My hubby said.he felt as though hes making luv with me for the 1st time!
Im very very happy with his comment!!!!!
Thanks.thanks a lot ll b ordering sumore..by end of the mth.!

“MENGANDUNG SELEPAS AMALKAN JAMU RATU DARA”
.
Assalamualaikum, nama saya Julia dari Labuan. Saya nak bertanya tentang cara2 nak jadi pengedar produk JAMU RATU DARA ini.
Sebenarnya saya baru jer mencuba produk ni & syukur alhamdulillah sekarang saya dah pregnant 6 minggu setelah 3 tahun berkahwin.
Kawan2 semua gembira dgr saya pregnant, suami saya lebih2 lagi gumbiranya. Sebab tu kalo boleh saya nak kongsi kegembiraan dgn wanita2 yg teringin sangat ada baby.
So saya harap Puan dpt beritahu saya bagaimana cara nak jadi pengedar produk ini.
Yang benar,
Julia, Labuan.


HARGA - RM30.00
POS LAJU - WM RM6.00 / EM RM9.00
60 biji / botol

* HARGA BORONG 3 BTL - RM27.00/BTL
* HARGA BORONG 5 BTL KE ATAS - RM24.00/BTL


Tag - JAMU RATU DARA, testimoni jamu ratu dara, pengedar jamu ratu dara, pemborong jamu ratu dara, khasiat jamu ratu da
r

67 comments:

  1. nak tanye ni... kalau pernah operate buang fibroid, boleh tak nk mkn JRD ni ye?
    sebab kalau ade masalah fibroid, x boleh makan bende2 yg ade lobata...
    produk ni ade lobata tak?

    thankss...

    ReplyDelete
  2. pembekal barangan seksual dan wanita

    ReplyDelete
  3. pls email me on how to order this jrd
    my email effadilamisran@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. saya dah cuba makan jrd ni lebih kurang tiga minggu. tapi macam takde pape pubahan jerk...nape ekkk...bole tak sesapa bgtau sebab2 musababnya....

    ReplyDelete
  5. boleh tak mkn jrd ni klau dah mkn coco colagen power plus{ccpp}?

    ReplyDelete
  6. Emma - Ada org kesannya agak lambat sket so sebaiknya amalkan berterusan dan dan displin kemudian lihat keputusannya ya..

    ReplyDelete
  7. salam. boleh sy tahu, kalau janda, pernah buat hbgan beberapa kali saja. perlu makan ikut dos yg sudah berkahwin atau anak dara?

    ReplyDelete
  8. salam...boleh ker makan jamu ratu dara dgn jamu mak dara skali....sbb skrg i menyusukan anak 100%

    ReplyDelete
  9. salam..kalau ada cyst atau endometriosis boleh ke mengambil jamu ratu dara?

    ReplyDelete
  10. Munirah - Ikut mkn yg utk anak dara punya ya..

    Anonymous - Boleh campur, namun penting utk minum air byk krn herba ni sifat dia panas. Juga jarakkan pengambilan. Jgn ambil sekaligus.. Cthnya JRD pagi dan JMD pula sebelah petang. Jika terdapat simptom panas atau baby tak selesa, berhentikan ambil salah 1 drpdnya. Dua2 produk yg ini mmg antara yg terbaik..

    Anomymous - Boleh.. minum air byk dan dapatkan nasihat doktor sekiranya terdapat simptom yg berterusan ya..

    ReplyDelete
  11. sy berminat nak cuba...mcm mana nk order nih?pastu produk apa yg sesuai utk tingkatkan tenaga lelaki yer?utk suami sy sekali..nk bg balance..kang sy makan sorg..sy sorg jer yg lebih2..hehe..email sy cintakerek@yahoo.com

    ReplyDelete
  12. email me utk jd agen cmana .. tq
    niey.lai@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. Salam...saya pun berminat nk mencuba...mcm mana nk order...?

    ReplyDelete
  14. email saya eka6494@yahoo.com

    ReplyDelete
  15. salam sy nak tnye, sy baru keguguran baru2 ni, kandungan tanpa janin hanya kantung shj...boleh ke sy mkn JRD tuk lancarkan aliran drh dan tingkatkan balik kesuburan rahim?

    ReplyDelete
  16. Assalam..kak, sy bminat nk mcuba produk JRD nie.. sy ade mslh kputihan n period yg sgt2 xteratur.. rsau sgt2..ingt nk cb JRD.. kdai jamu kat luar2 ade jual x? klau nk order ngn akk cmne? nie email sy yanabip2@yahoo.com.my.. inform me as soon as possible yer kak.. TQ.

    ReplyDelete
  17. boleh ke sy mkn JRD tuk lancarkan aliran drh dan tingkatkan balik kesuburan rahim?

    JAWAPAN : Boleh dan berkesan..

    yanabip2@yahoo.com.my
    JAWAPAN : Saya dah email awk ye :)

    ReplyDelete
  18. Assalam..jika nak order, macam mana ya? email saya idayuam@yahoo.com

    ReplyDelete
  19. Salam... Untuk kehamilan,, cara mkn sama jga ye?

    ReplyDelete
  20. salam...cmne nk order erk???email sye ye lieza_png@yahoo.com

    ReplyDelete
  21. Miethe.. Cara makan masih sama..

    ReplyDelete
  22. hye...sy dr uitm shah alam..kt cni ade jual JRD tp mcm mne nk thu ianya ori or tiruan eh???

    ReplyDelete
  23. e: askum saya ni sdg mkn ubat tinggi darah dri hospital..tp saya juga nak mendapatkn zuriat..boleh tak saya makan JRD ni?

    ReplyDelete
  24. Boleh cuba ikhtiar dengan JRD ni..InsyaAllah

    ReplyDelete
  25. boleh tak JRD ni di ambil oleh gadis berusia 13 tahun?

    ReplyDelete
  26. Maaf.. bwh 18thn kita tak galakkan sgt amik JRD ni..

    ReplyDelete
  27. slm...sy nk tanye klu lps bersalin mkn jamu jrd tp bby susu bdn x ade apa2 kesan ke pd bby nnt...?

    ReplyDelete
  28. tp kak... bila masa plk klu lps bersalin blh mkn jrd tu lps 1 mggu atau slps 2 mggu...?

    ReplyDelete
  29. salam.. saye nk try la mkn jrd ni..camne nk beli eh?email kan info kat naz_lina81@yahoo.com.my..tq

    ReplyDelete
  30. Salam.lepas saya beranak lima..saya mengalami perut yang buncit.Bolehkah jrd mengempiskan perut saya?
    Regard,
    linda Sarawak
    email: sse_lynn@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  31. Salam...nak tnye.. Sy lau peyod ary ptama n ke 2 mst sgugut 2 teruk sgt..kdg2 pai xleh bgon n slera mkn xde lgsung... N kputihan pon ad jgk...mmg x slesa... Blh ke sy amik JRD nie..

    ReplyDelete
  32. salam..nk tanye bley ker mkn jamu nie klu blm pragnent..sbb org kate jamu nie kn panas..mcm mane nk lekat klu mkn jamu..plss nk tau sgt2 keliru lh..sbb dulu penah mkn mmg bagus keputihan ilang..semua mmg okey..tp dgr org kate mkn jamu nie panas takot x melekat trs berhenti..

    ReplyDelete
  33. adakah ibu yg mnyusukn bayi tidak boleh mngambil jamu ratu dara?

    ReplyDelete
  34. salam...saya akan menjalani proses ERPOC/D&C minggun depan. bila boleh saya mula makan JRD? kat kedai biasa ada jual x?

    ReplyDelete
  35. salam, kak JRD ni ambil selepas mkn atau masa perut kosong ye?

    ReplyDelete
  36. salam kak sy nk tnya.. JRD ni bole wt kite selera naek ke? sy bace akk pnya komen dri orng makn JRD wt kite xselera makn.. sbb sy makn JRD baru 2 minggu, slera makn brtambah2.. nape ye? harap blas ye kak..

    ReplyDelete
  37. akak, boleh x JRD merancang kehamilan?

    ReplyDelete
  38. akk····sy bermint ngan produk ini···· so camne nk oder yer ···plz email nana-julia88@yahoo·com

    ReplyDelete
  39. nana_julia88@yahoo·com camne nk oder

    ReplyDelete
  40. Salam
    sy nk tnya cara mkn jrd ni dgn lbh details sbb sy x phm..
    Klau ank dara kene mkn sebiji sarapan sebiji malam pada tiap2 hari dalam seminggu ke?mksud seminggu tu setiap hari dlm seminggu ke?atau seminggu tu hnya sekali je mkn.

    ReplyDelete
  41. Mcm mn nk order? Ini emel sy , oneercrystal@gmail.com

    ReplyDelete
  42. salam akak,mcm mana sy nak order?
    email : anis_sweety1990@yahoo.com

    ReplyDelete
  43. salam akk.. sya b'minat dgn prduk ni.. cmne nk order?
    zha_comel@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  44. Salam..
    Klu wanita yang ada fibroid, bolehka makan JRD ni? Ramuan dalam JRD ada lobata tak?
    harmeela70@yahoo.com

    ReplyDelete
  45. sy ingin mencuba produk ni..mcm ne ye???

    ReplyDelete
  46. SALAM....NAK TAHU APA BEZA JRD DENGAN JAD? BOLEH AMBIL BERSAMA? MCM MNA>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam... jamu almira tu sesuai utk remaja shj. Tak perlu ambil bersama jamu mak dara..

      Delete
  47. kak sy nak beli n nak try.. agak2 kesan dia brapa lama erk utk baru brkahwin n blum mempunyai anak.? ada x agent d area kedah atau perlis.? sy rasa lagi puas aty bila prgi bli sndri kt agent @ kedai..
    tlg emel dkat sy ya akak..
    cinderellaalisa@yahoo.com

    ReplyDelete
  48. kalau sedang pregnant makan jamu ni boleh keguguran ke?

    ReplyDelete
  49. sy nk cba tp sy xtau nk mula mcm mna..ada kh JRD nie ble tlong mngecil kn payudara?

    ReplyDelete
  50. salam sya nk kalo jarang brsama nak ikut dos tok ank dara ke cmne?

    ReplyDelete
  51. Assalamualaikum Puan Julia / En Irwan, saya Siti dari beranang, boleh tlg bagi no tel dan alamat d kajang utk saya hubungi tk.

    ReplyDelete
  52. bleh bg info melalui emel sy : mina_klasik@yahoo.com
    tq

    ReplyDelete
  53. Assalam...sy dah beli JRD..tpi br terbaca dr blog ni...drh tinggi x leh mkn...tpi sy nk mkn jgk...cm mne klu sy kurangkan dos 2 pg, 2 mlm tu kpd 1 pg dan 1 mlm?

    sila reply di lilaatan@yahoo.com.my

    tima kasih

    ReplyDelete
  54. NORAINI

    SALAM..SY DAH BELI JRD DH 2 BOTOL TP KNP DPT YG BERLAINAN BOTOL..YG KE2 ADA LAIN CKT..ADA TULISAN TIMBUL BEAUTY GARDEN DI BOTOL DAN DKT KAPSUL PN ADA COP BEAUTY GARDEN WARNA KUNING..BOTOL YG PTAMA XDER..XTAU YG MANA 1 YG TIRUAN

    ReplyDelete
  55. Slm..nk tny la..ok ke ambl jrd ni untk hml???xpns ke nti???jamu biasanya pns..tq

    ReplyDelete
  56. cena nak order ?

    ReplyDelete
  57. saya mkn jrd ni x sempat habis 1 botol dh preggy + dah sampai rezeki saya kan..alhamdulillah syukur..8thn sy menunggu nk dpt baby..sy tertarik nk mkn jrd ni sbb katanya boleh membantu utk mendapatkan zuriat & menyuburkan rahim...x sia2 la saya mkn jamu ni...

    ReplyDelete
  58. as salam..knp pn tk jwb soalan2 yg kami sume tanya..tlg reply semula utk kami mendpt jawapan..soalan dr sy..sy ada penyakit tekanan darah rendah..bape dos yg sy perlu ambik dlm sehari..tolong reply yaaa...

    ReplyDelete
  59. Salam.nak tye kalo cm ank sy myusu bdn leh ke sy nk mbl jmu rtu dara ni,ank sy skrg umur 1thn 3bln

    ReplyDelete
  60. Jika keguguran, berapa hari lepas pantang br blh mkn JRD nie..? Terima kasih...

    ReplyDelete
  61. Saya nk tny utk ank umur 18&17 blh mkn prduk mane?

    ReplyDelete
  62. Kedai Bestari, ada Jamunya Juga? Sipplah...JRD!

    Kunjungi Juga : https://santobobi.wordpress.com/2016/07/24/bisnis-kuliner-bagi-pemula/

    ReplyDelete

ORDER FORM

STATUS CUSTOMER
NAME
ADDRESS
CONTACT NUMBER
EMAIL ADDRESS
ITEM ORDER & QUANTITY
PAYMENT TO
PAYMENT VIA

Create a web form here

REVIEW ISTIMEWA BERSAMA ' FOOT DETOX PATCH ORIGINAL'

Foot Detox Patch

Kedaibestari.com merupakan pengimport DETOX FOOT PATCH jenama JUNZHIGONG atau dikenali sebagai JUN GONG.
FOOT DETOX PATCH
FOOT DETOX PATCH - BYE BYE TO TOXIN
detox patch
Menawarkan harga runcit, borong dan juga pre-order pada harga yang amat murah dan kompetatif di pasaran. Kami juga ada menjual pelbagai jenis produk berjenama JUN GONG yang lain..

NOW, EVERYONE CAN BUY!!

HATI-HATI DENGAN PRODUK PALSU YANG MENGGUNAKAN NAMA JUN GONG!!!!!
KINI TELAH MEREBAK DI PASARAN MALAYSIA BERJUTA-JUTA KEPING SEBULAN..!!!
DETOX FOOT PATCH


Untuk lebih detail, sila klik pada gambar.
Photobucket

BACKLINKS

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Free SEO Tools

Qaira Tsamaratulqolbi
My Ping in TotalPing.com
Blogged.my
Ping your blog, website, or RSS feed for Free
http://feeds.feedburner.com/KedaiBestari"