Menjalankan perniagaan produk kesihatan lelaki dan wanita secara atas talian pada harga yang terbaik. Juga menawarkan program DROPSHIPPING bagi yang berminat memulakan perniagaan atau menambah produk-produk jualan anda. Kami juga pemborong & pengedar aktif untuk produk lain seperti CADAR, TELEKUNG, DINNER SET, PAKAIAN SUKAN, KRAFTANGAN DAN TUPPERWARE.

PLAY MAX - Klimax Gel For Men

Harga - RM39.90
Berat - 10 gram

PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN adalah gel penjagaan anggota sulit lelaki yang mengandungi herba dan vitamin khusus untuk menyerlahkan kebersihan dan kecantikan alat kelamin lelaki supaya dapat melengkapkan episod hubungan kelamin dengan lebih berkeyakinan tanpa menghampakan isteri anda.
BAHAN-BAHAN YANG TERKANDUNG DI DALAM FORMULASI INI??
PLAY MAX - KLIMAX GEL FOR MEN menggunakan beberapa bahan asli yang unik yang di carai di pelusuk dunia hutan hujan tropika Amazon, Asia & Afrika.
Antara gabungan herba tersebut ialah :-


Gamat ataupun "Sea Cucumber" juga dikenali sebagai "Hai Shen" dikalangan masyarakat Cina. Gamat digemari di pelusuk Asia Tenggara sebagai makanan eksotik yang mampu mengembalikan tenaga batin lelaki. Gamat juga mengandungi konsentrasii asid eicosapentaenoic (EPA) dan asid decosahexaenoic (DHA) yang berlebihan yang mampu menyumbang kepada kesihatan kardio/saraf darah. Lelaki mempunyai lebih 6000 urat darah halus didalam anggota sulit mereka.


Banglala dikenali sebagai "African Viagra" di benua Afrika dikalangan puak "Xhosa" dan "Zulu". Untuk berkurun lamanya, akar Banglala digunakan sebagai minuman tonik yang mengandungi aphrodisiac untuk meningkatkan prestasi hubungan kelamin suami isteri.


Catuaba ditemui oleh puak Indian di hutan hujan tropika Amazon sejak seabad lalu. Catuaba dikatakan sumber inspirasi puak Indian sebab banyak lagu yang telah di gubah untuk memuji keajaiban akar Catuaba yang memiliki kuasa memulihkan pelbagai masalah seksual lelaki. Di Brazil, akar Catuaba digunakan sebagai herba stimulasi untuk merawat kelemahan sistem saraf urat.

3- APAKAH CARA APLIKASI PLAY MAX - KLIMAX GEL FOR MEN??

Setiap tiup PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN boleh digunakan untuk 8 hingga 10 aplikasi secara anggaran.
Picit sedikit gel dihujung jari. Sapukan gel tersebut di kawasan 'frenulum' seperti yang ditunjukkan di gambarajah. Sapukan gel tersebut 20 hingga 30 minit sebelum mengadakan hubungan kelamin.
Jika anda tidak bersunat, dinasihatkan supaya tolak keluar kulit anggota sulit anda sebelum menyapu gel.
Anda tidak perlu membasuh alat kelamin sebelum mengadakan hubungan dengan pasangan anda, tetapi jika anda ingin basuh untuk tujuan kebersihan, basuhlah selepas 10 hingga 15 minit sesudah aplikasi.

Tidak akan memberikan rasa kebas atau mengurangkan sensitiviti senjata sang suami. Hasilnya sang suami dan isteri mampu memperolehi kepuasan maksima dan menikmati sepenuhnya.

~ Formula Saintifik Terkini Berasaskan Herba Unik Dari Asia, Brazil dan Afrika
~ Selamat Dan Halal
~ Tidak Menggunakan "Gambir Serawak" Yang Digunakan Didalam Industri Barangan Kulit
Sebagai Agent Pemutih Kulit.
~ Selamat Digunakan. Telah Melepasi Ujian Makmal Had Mikrob dan Ujian "Lead".


Hubungi :-
019-2696917, 012-2613601

No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

STATUS CUSTOMER
NAME
ADDRESS
CONTACT NUMBER
EMAIL ADDRESS
ITEM ORDER & QUANTITY
PAYMENT TO
PAYMENT VIA

Create a web form here

REVIEW ISTIMEWA BERSAMA ' FOOT DETOX PATCH ORIGINAL'

Foot Detox Patch

Kedaibestari.com merupakan pengimport DETOX FOOT PATCH jenama JUNZHIGONG atau dikenali sebagai JUN GONG.
FOOT DETOX PATCH
FOOT DETOX PATCH - BYE BYE TO TOXIN
detox patch
Menawarkan harga runcit, borong dan juga pre-order pada harga yang amat murah dan kompetatif di pasaran. Kami juga ada menjual pelbagai jenis produk berjenama JUN GONG yang lain..

NOW, EVERYONE CAN BUY!!

HATI-HATI DENGAN PRODUK PALSU YANG MENGGUNAKAN NAMA JUN GONG!!!!!
KINI TELAH MEREBAK DI PASARAN MALAYSIA BERJUTA-JUTA KEPING SEBULAN..!!!
DETOX FOOT PATCH


Untuk lebih detail, sila klik pada gambar.
Photobucket

BACKLINKS

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Free SEO Tools

Qaira Tsamaratulqolbi
My Ping in TotalPing.com
Blogged.my
Ping your blog, website, or RSS feed for Free
http://feeds.feedburner.com/KedaiBestari"