Menjalankan perniagaan produk kesihatan lelaki dan wanita secara atas talian pada harga yang terbaik. Juga menawarkan program DROPSHIPPING bagi yang berminat memulakan perniagaan atau menambah produk-produk jualan anda. Kami juga pemborong & pengedar aktif untuk produk lain seperti CADAR, TELEKUNG, DINNER SET, PAKAIAN SUKAN, KRAFTANGAN DAN TUPPERWARE.

AURA SERI THERAPHY


Aura Seri
OFFER PRICE ~ RM65.00

Aura Seri ialah adunan minyak aroma pati bunga-bungaan terpilih yang dieprtingkatkan dengan Tenaga Semsta, Tenaga Kristal, Tenaga Garam Kristal dan Tenaga Bunga Emas, mampu membangkitkan Aura anda dalam tempoh yang singkat dan mudah.

Titiskan 3-7 titis untuk mengalami mandian kerohanian yang menakjubkan aalah menyamai kekuatan mandian bunga yang mampu membersihkan aura anda yang kotor, busuk, bocor, panas, kusam tidak bermaya dan menyebabkan wajah anda suram, pucat, tidak berseri, kurang keyakinan diri, malang asyik menimpa diri, murung, stress serta kurang diminati.

Keajaiban aura seri bertindak merangsang, membersih serta menjernihkan aura yang bermasalah lalu meningkatkan seri di wajah anda. Selain dari itu, ia juga meningkatkan proses awet muda, membangkitkan karisma, tampil lebih berkeyakinan, bertuah diri, mudah didampingi, lebih disayangi, penampilan lebih positif, tenang, sabar dan ceria sepanjang hari.

Kebaikan Aura Seri

* Menaikkan seri wajah anda

* Mempertingkatkan proses awet muda

* Memberikan ketenangan ke tahap Alpha

* Memelihara kesabaran dan kerohanian diri dalaman

* Tampil lebih berkeyakinan dan berkarisma tinggi

* Menguatkan daya penarik anda

* Menstabilkan emosi, spritual, mental dan fizikal

* Mengubah personaliti dan pemikiran ke arah yang lebih positif

* Meredakan stress dan kemurungan

* Membantu tidur nyenyak ke tahap Delta

* Mengharumkan aura tubuh anda

* Perlindungan psikik dan ganguan unsur-unsur asing

* Meningkatkan kecerdasan keharmonian diri yang tinggi

Cara Penggunaan Untuk Mandian Aura :-

Titiskan 3-7 titis Aura Seri kedalam kolah mandi. Biarkan selama 5 minit. Kemudian mandi disertakan dengan niat yang positif. Selain itu juga, Aura Seri boleh digunakan untuk mandian rendaman. Titikan 2 atau 3 Aura Seri kedalam tab mandian dan biarkan seketika sebelum berendam. Bagi yang tiada tab mandian atau kolah mandi, titiskan setitis Aura Seri kedalam gayung atau baldi sebagai bilasan yang terakhir selepas mandi. Setiap mandian aura hendaklah disertakan niat yang positif.

Untuk Penyeri Aura wajah :-

Disyorkan pemakaian dua kali sehari iaitu disebelah pagi dan sebelum tidur. Basahkan muka, telinga dan rambut dahulu dengan air samada air sejuk, air zam zam atau air kelapa muda untuk kesan yang lebih baik. Titiskan aura seri ditapak tangan, gosokkan dan sapukan rata dikeseluruhan bahagian muka anda dan kepala.

Apakah keistimewaan Aura Seri?

Aura seri mampu menjadikan diri kelihatan cantik, awet muda, berseri, segar dan mencerahkan kulit. Selain itu, ia juga boleh membuang toksik seperti asic, merkuri dan bahan kimia pada alat solek yang telah sebati dengan kulit. Malah boleh juga membuang sel mati dan lemak yg tidak diperlukan pada kulit. Inilah keistimewaan Aura Seri yg tidak dimiliki oleh produk kecantikan lain.

7 Chakra pada badan anda:


1. Crown Chakra (Chakra Mahkota)
2. Brow Chakra (3rd Eye Chakra) (Chakra Ajna)
3. Throat Chakra (Chakra Komunikasi)
4. Heart Chakra (Chakra Jantung)
5. Solar Plexus (Chakra Pusat)
6. Spleen Chakra (Chakra Emosi)
7. Root/Base Chakra (Chakra Dasar)

Hubungan Chakra & Aura - Chakra yang tersumbat akan melemahkan organ tertentu didalam tubuh
Organ yang lemah tidak akan dapat memancarkan gelombang warna yang baik dan cantik
Akibatnya ialah “AURA” yang buruk lebih menyerlah!…

Nak cuci aura senang je - lakukan salah satu ni -

Mandi Garam
Mandi dibawah Air Terjun
Mandi Air Hujan
Meditasi
Rawatan Reiki
Mandi Bunga

Mengapa masyarakat kita suka mandi bunga?
1. Tradisi masyarakat Melayu untuk memulihkan AURA

Mengapa 7 jenis bunga?
1. 7 Jenis Bunga untuk 7 Warna Chakra Utama mengikut susunan Pelangi
2. Tenaga warna hidup dari pati bunga mampu membersih, merawat merangsang tenaga Chakra dan Aura pada tubuh

Mengapa mandi Aura Seri bleh pulihkan Aura?
1. Adunan aroma minyak pati 7 bunga
2. 7 Warna 7 Frekuensi Berbeza
3. Tenaga Kristal
4. Tenaga Alam Semesta
5. Tenaga Garam Kristal
6. Tenaga Bunga
Mas

Aura (Medan Tenaga Manusia)

Aura atau
medan tenaga adalah tenaga pelbagai dimensi yg mengelilingi dan menembusi tubuh kita.Ia mempunyai saliran tenaga yang dipanggil ‘meridians’ yg mengalirkan tenaga kepada setiap organ ditubuh kita untuk memberi khasiat kepada setiap organ dan sel kita agar berada di tahap kesihatan optimum. Setiap pusat tenaga kita (Chakras) menyerap setiap tenaga kosmik (tenaga dari alam semesta di sekeliling kita).

APAKAH SEBENARNYA CHAKRA?

Chakra ialah satu perkataan Sanskrit yg bermaksud ‘Roda yg berputar’. Asalnya dikaitkan dengan roda pedati minda yg berputar, akan tetapi lama kelamaan dikaitkan dengan ‘putaran cahaya’.

Chakra ditubuh kita terletak di:

1. Root (akar)
2. Spleen (limpa)
3. Solar plexus (bhg ulu hati)
4. Heart (hati)
5. Throat (leher)
6. Brow (kening – 3rd eye)
7. Crown (ubun2)

Bila dibariskan secara menegak, chakra kita menjalar dari ubun hingga ke tulang punggung yg terakhir, merentasi laluan sistem saraf utama kita. Oleh yg demikian chakra kita dipanggil ‘PUSAT TENAGA’. Jika salah satu atau beberapa chakra kita tidak seimbang atau tertutup, lama kelamaan ia akan mendatangkan mudarat kepada kesihatan tubuh, jiwa dan mental kita. Kita perlu sentiasa memastikan bahawa setiap chakra kita berfungsi dengan baik agar kita akan sentiasa selesa dan yakin utk membolehkan kita memajukan diri ketahap yg lebih baik. Contohnya, jika chakra hati kita tidak seimbang, kita akan menghadapi masalah menjalinkan hubungan baik dengan orang2 yg tersayang bahkan mungkin akan membuat kita tidak prihatin kepada manusia sejagat. Disebaliknya pula kita juga mungkin akan menjadi terlalu emosi atau cepat berasa hati yang akan menyebabkan keresahan berpanjangan yg membawa kepada sengsara.
Pakar2 jantung mendapati org2 yg ceria hidupnya jarang sekali menghidap penyakit jantung.

Bagaimana ingin mendapat kesan yang baik semasa dalam proses penggunaan Aura Seri?

Anda akan dapati kesan penggunaan mandian aromaterapi nih, memberi kesan yang amat mengkagumkan. Di sini saya selitkan panduan penggunaannya:

1. Setelah selesai mandi pada waktu Subuh atau pagi, ambil wuduk dahulu setelah anda titiskan 5-7 titisan Aura Seri /Aura Genius. Niat dengan selawat dan selitkan perkara-perkara positif dalam diri, yakin kerana Allah, kemudian jirus dari kepala ke bawah.

2. Pastikan tapak tangan anda lembap atau ada air sedikit, kemudian titiskan Aura Seri, gosok arah lawan jam, hidu aroma Aura Seri tersebut, sertakan niat dan selawat.Supaya cantik berseri, suami tak jemu memandang, tidak dibenci, murah rezeki atau pun sebagai pelindung daripada gangguan.

3. Semasa hendak tidur, buat kaedah yang sama seperti di atas.Niatkan agar tidur nyenyak dan jauhkan dari bisikan Syaitan.

Soal Jawab kemusykilan Aura Seri & Aura Genius

Gangguan Waktu Tidur: Sy merupakan ayah kepada seorg anak perempuan berusia 2 1/2 tahun. Anak saya merupakan kanak2 yg aktif. Namun begitu, anak saya tidak boleh mendengar sebarang bunyi sewaktu tidur kerana dia mudah terkejut, seterusnya menangis. Sy bimbang situasi ni akan menjejaskan kesihatan dan masa depannya. Mohd Zain, Muar

Aura merupakan medan tenaga diluar tubuh yg sentiasa bergetar. Kadangkala aura tidak harmoni akan menyebabkan ianya tidak stabil mengikut persekitaran, cuaca dan sebagainya. Merujuk kepada masalah anak anda, auranya boleh dikatakan tidak harmoni dan terlalu aktif menyebabkan tubuhnya mudah terangsang oleh sesuatu benda atau bunyi. Gunalah Aura Seri pada setiap kali mandi utk mengharomonikan auranya beserta niat yg positif. Aura Genius pula digunakan utk mengembalikan semangat anak anda. Cara pemakaian Aura Genius juga sama dgn Aura Seri. Cuma jarakkan setiap kali pemakaian.

Bakal Pengantin Baru: Saya bakal melangsungkan perkahwinan pada bulan Disember 2005. Sy terbaca ttg kebaikan Aura Seri dlm majalah IRAS. Sebgai bakal pengantin, saya ingin tahu apa kelebihan yang bakal saya perolehi sekiranya saya menggunakan Aura Seri? Adakah Aura Seri juga boleh digunakan oleh kaum lelaki? Bagaimana cara menggunakannya? Shah Irma, Kapar

Aura Seri adalah satu langkah persediaan yg sangat baik bagi bakal pengantin seperti Irma. Dengan pemakaian Aura Seri mengikut cara dan niat yang betul dapat membantu merangsang, membersihkan serta menjernihkan Aura yg bermasalah lalu menaikkan seri wajah. Aura Seri juga membangkit karisma, keyakinan, penampilan yang positif, sabar dan ceria.

Aura Seri boleh digunakan oleh seisi keluarga, tidak mengira peringkat umur, jantina dan pegangan agama. Aura Seri digunakan sebagai mandian sewaktu bilasan yg terakhir. Ia juga boleh digunakan pada wajah dengan membersihkan muka terlebih dahulu. Titiskan 1 titik Aura Seri pada telapak tangan, gosok ditelapak tangan dan sapukan pada seluruh muka, telinga dan rambut. Setiap penggunaan haruslah disertakan dengan niat yang positif.

Selamat mencuba!

2 comments:

  1. titis aura seri ni, kalau di pakai. bila nak solat, boleh tembus air ker?
    saya farid (farred5077@gmail.com)

    ReplyDelete
  2. sila berikan syarat2 dropship tuk cadar..(waniazmi8911@gmail.com)

    ReplyDelete

ORDER FORM

STATUS CUSTOMER
NAME
ADDRESS
CONTACT NUMBER
EMAIL ADDRESS
ITEM ORDER & QUANTITY
PAYMENT TO
PAYMENT VIA

Create a web form here

REVIEW ISTIMEWA BERSAMA ' FOOT DETOX PATCH ORIGINAL'

Foot Detox Patch

Kedaibestari.com merupakan pengimport DETOX FOOT PATCH jenama JUNZHIGONG atau dikenali sebagai JUN GONG.
FOOT DETOX PATCH
FOOT DETOX PATCH - BYE BYE TO TOXIN
detox patch
Menawarkan harga runcit, borong dan juga pre-order pada harga yang amat murah dan kompetatif di pasaran. Kami juga ada menjual pelbagai jenis produk berjenama JUN GONG yang lain..

NOW, EVERYONE CAN BUY!!

HATI-HATI DENGAN PRODUK PALSU YANG MENGGUNAKAN NAMA JUN GONG!!!!!
KINI TELAH MEREBAK DI PASARAN MALAYSIA BERJUTA-JUTA KEPING SEBULAN..!!!
DETOX FOOT PATCH


Untuk lebih detail, sila klik pada gambar.
Photobucket

BACKLINKS

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Free SEO Tools

Qaira Tsamaratulqolbi
My Ping in TotalPing.com
Blogged.my
Ping your blog, website, or RSS feed for Free
http://feeds.feedburner.com/KedaiBestari"