Menjalankan perniagaan produk kesihatan lelaki dan wanita secara atas talian pada harga yang terbaik. Juga menawarkan program DROPSHIPPING bagi yang berminat memulakan perniagaan atau menambah produk-produk jualan anda. Kami juga pemborong & pengedar aktif untuk produk lain seperti CADAR, TELEKUNG, DINNER SET, PAKAIAN SUKAN, KRAFTANGAN DAN TUPPERWARE.

Kawal Berat Badan Dengan Maajun Anggun Bistari - MAB

Ada orang kata bila makan MAB, berat badannya bagai di pam-pam.. Tak boleh kawal selera makan. Baru lepas berpantang. Makan produk XYZ ok je tak macam ni.. katanya lagi.

Dik.. Sebab tu sebelum beli kena faham bagaimana setiap produk berfungsi. Setiap produk boleh jadi tak sama bahan²nya, sukatan ramuannya. Ko kena tanya la seller tu habis-habisan.. A to A semula.. Consistant tak jawapannya. Sebaik²nya kol dengar sendiri daripada mulut dia. Dalam wassap ni kopipes sampai esok pun boleh..

Hehe.. Lek.. lek.. Ni bukan sentap.. Tapi nasihat..

Kena faham apa itu healing crysis, jenis²nya. Berapa lama ia akan berlangsung. Apa yang boleh makan bersama dan apa yang tak boleh. Jika jadi jugak, apa yang perlu dilakukan. Ini semua kena tanya seller tu bagi habis baru tau sesuai tak sesuai dengan kita. Sedia atau tak kita dengan kesan² awalannya tu. Kerana setiap produk ada sukatan ramuannya yang khusus jadi otomatik tak sama.

Kita faham, istilah² seperti ni tak ramai pengguna tahu atau ambil tahu. Selalunya seller yang bertanggungjawab untuk jelaskan. Dalam islam sendiri pun menuntut begini. Perjelaskan bagi habis ciri² produk yang kita nak jual. Yang ni saya kupas lain kali.

So jadilah pengguna yang smart ya. Seller pun kadang bukan sekadar nak untung jek pun. Ada juga yang jenis tak suka bila kena blame balik bila cust complain tapi punca sebenar sebab cust sendiri..

Dah lah.. Tulis panjang² pun ntah ada orang nak baca atau tak.. hehe.

Kawal Berat Badan Dengan Maajun Anggun Bistari - MAB

*Testimoni Berat Badan Tak Naik Makan Maajun Anggun Bistari - MAB
Kawal Berat Badan Dengan Maajun Anggun Bistari - MAB

1 comment:

ORDER FORM

STATUS CUSTOMER
NAME
ADDRESS
CONTACT NUMBER
EMAIL ADDRESS
ITEM ORDER & QUANTITY
PAYMENT TO
PAYMENT VIA

Create a web form here

REVIEW ISTIMEWA BERSAMA ' FOOT DETOX PATCH ORIGINAL'

Foot Detox Patch

Kedaibestari.com merupakan pengimport DETOX FOOT PATCH jenama JUNZHIGONG atau dikenali sebagai JUN GONG.
FOOT DETOX PATCH
FOOT DETOX PATCH - BYE BYE TO TOXIN
detox patch
Menawarkan harga runcit, borong dan juga pre-order pada harga yang amat murah dan kompetatif di pasaran. Kami juga ada menjual pelbagai jenis produk berjenama JUN GONG yang lain..

NOW, EVERYONE CAN BUY!!

HATI-HATI DENGAN PRODUK PALSU YANG MENGGUNAKAN NAMA JUN GONG!!!!!
KINI TELAH MEREBAK DI PASARAN MALAYSIA BERJUTA-JUTA KEPING SEBULAN..!!!
DETOX FOOT PATCH


Untuk lebih detail, sila klik pada gambar.
Photobucket

BACKLINKS

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Free SEO Tools

Qaira Tsamaratulqolbi
My Ping in TotalPing.com
Blogged.my
Ping your blog, website, or RSS feed for Free
http://feeds.feedburner.com/KedaiBestari"